zondag 11 december 2011

Noel

Waarschijnlijk 1 van de laatste kerstkaarten voor dit jaar maar goed je weet bij mij maar nooit, begin ik op tijd voor volgend jaar.

Het papier is uit de Portrait Collection van Crate Paper en daar heb ik met oker kleurig draad een stiknaad omheen genaait. Het lint komt van de Intratuin en de chipboard letters komen van het Kruidvat.
De letters heb ik eerst met Paintdabber Gold geverft en toen deze droog was heb ik een stempel beinkt met Stazon en afdrukken van Crackle op de letters afgedrukt. Vervolgens heb ik de randen met Distress Black Soot bewerkt.
De stempel komt uit een kerst serie van Graphic45 en die heb ik met stempelstiften ingekleurd en daarna afgedrukt. Met de distress iets bruiner gemaakt en de randen met rode stempelinkt bewerkt. De sneeuwvlok ( stans van Marianne design ) heb ik met een Paintdabber Pitch Black bewerkt en vevolgens Glossy Accents erop gedaan. Simpel en snel kaartje op het af te leren.....Fijne Zondag..Knuf Peet

10 opmerkingen:

  1. Super kaart weer Peet ziet er geweldig uit.
    Liefs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Petra, de eenvoudigste kaarten zijn meestal het mooiste. De letters zijn ook mooi geworden. Het hoeft niet duur te zijn om iets moois te maken. Bedankt voor de herinnering (ik heb die letters ook laatst gekocht bij de Kruidvat, was ik alweer vergeten haha).

    Jij ook een fijne zondag gewenst ...

    Lieve groetjes,
    Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,
    wat heb ik toch alweer veel gemist bij je. Wat een gave tags heb je gemaakt, zoooo moooooi!!
    en ook je kaart is superleuk!
    (ik moet er oo nog veel, denk niet dat ik het ga redden..., dus ik ga gauw verder)
    groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er schitterend uit Peet!
    Heel mooi gemaakt!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje weer, Peet!!
    Fijne dag vandaag! Liefs Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij maakt altijd zoveel werk van je kaarten maar het resultaat is dan ook altijd SUPER, net als deze kaart weer!
    Nog een fijne zondag!
    Liefs,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje PETRA.
    Echt geweldig mooi.
    Heb verder een hele fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi peet
    vind die grote bewerkte letters helemaal top!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer prachtig Peet!!!
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet