woensdag 18 april 2012

Vintage Kaart

Ik kwam er achter dat ik helemaal geen " blanco " kaarten heb en die zijn toch ook wel handig om voor de grijp te hebben dus..hier is vast nummer 1....
Het papier dat ik gebruikt hebt is uit de Earth Love serie van Cosmo Cricket, al een oudje maar ik vind hem nog steeds mooi om te gebruiken, lekkere warme kleuren. Het plaatje komt van internet ( moeten we toch zonder he..) .Verder valt er weinig over te vertellen, foto zegt denk ik wel genoeg :-)..Ga ik nu stoeien met me volgend projectje want dat wilt dus niet meewerken grrrr...Knuf en fijne dag Peet

10 opmerkingen:

  1. Wauw, weer prachtig zeg! Bijna al mijn kaarten zijn blanco (of ik moet het speciaal ergens voor maken). Tekst is altijd zo binnenin geschreven. Succes met het volgende project, ben benieuwd wat het is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plaatje, Peet! Wat super gedaan! Mooi groen is niet lelijk! En je moet zeker ook eens naar de Art Specially beurs toe, veel leuks te zien en te doen en veel gezelligheid!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi peet
    wel erg handig om blanco kaarten te maken(had ik niet aan gedacht)maar het is wel een zeer mooie en warme kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Petra.
    Echt super.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi vintage kaartje Peet, prachtige kleuren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad altijd makkelijk een blanco kaartje! Dit kaartje is echt erg mooi, Peet!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze kaart is ook weer zo mooi. En het plaatje... echt heel mooi, waar heb je die nou weer gevonden?

    knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Petra

    Wat een mooi vintage kaartje, en dit plaatje is erg mooi, inderdaad wat moeten we zonder internet.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet