zaterdag 5 mei 2012

Niet Helemaal Tevreden...

Ik heb net een kaartje gemaakt waarvan ik denk...mwah er mis is maar wat? Ik zelf vind hem niet zo mooi maar ook minder geslaagde kaarten mogen geshowd worden en wat de een niet mooi vind vind de ander weer wel mooi dus hier komt die....
Het papier is wederom van de Action :-) en uiteraard zijn de randen weer bewerkt met Distress Vintage Photo. De stanzen die ik heb gebruikt zijn van Crafts-Too. Erg leuke stanzen voor een leuke prijs en...ze zitten al op een magneetvel..helemaal ideaal toch? De stempels en de pons die ik heb gebruikt voor de zijkant zijn van Stampin Up en de bloemen komen bij de kruidvat vandaan. Ga ik nu aan een ...voor mij totaal iets nieuws beginnen...douchen hahaha nee geintje...ik ga een poging doen om een Art Journal te maken...lijkt me ook zo leuk..ik hou jullie op de hoogte :-)...Knuf Peet

5 opmerkingen:

  1. Naar mijn idee prima geslaagd.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben het met je eens, ik mis iets, maar wat,
    is het misschien een mooi ingekleurde stempel of een vintageplaatje,
    ik weet het niet, maar dit vind ik dus ook èèn van je minder mooie kaarten,
    misschien meer reactie's en meer ideeën,
    wel wil ik je een heel goed weekend toewensen en ben benieuwd naar je Art Journal.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik vind het prachtig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind hem erg mooi geworden hoor en kan je niet vertellen wat het mist ;) want hij is goed zo :)
    lieve groetjes
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet