vrijdag 25 mei 2012

Pay It Forward


Hoe werkt het? 
De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, worden in de loop (tussen nu en 31 december) van 2012 door mij verrast met een door mij handgemaakt pakketje spulletjes.
Uit blijheid geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt of verzamelt.
Het gaat natuurlijk helemaal niet om grote, dure of ingewikkelde dingen
maar om de boodschap die erachter zit
en de GLIMLACH die erbij hoort.

Ben je bij de eerste 5?
Stuur me dan jouw adresgegeven door per email.

Ben je te laat, maar wil je ook zelf meedoen?
Zet dan bovenstaande afbeelding en de uitleg op je eigen blog
.

Ik had dit al op meerdere blogs gezien en bij Joke deed ik mee omdat ik het een ontzettend leuk idee vind.
Kijk is wat Joke voor mij heeft gemaakt...
2 leuke boekjes, wat glimmertjes en brads en.....door haar zelf gemaakt..een notitieboek. Ik vind hem ontzettend leuk en dat komt mede door de kleur groen hahaha naast paars mijn favo kleurtje. Joke ik vind het ontzettend leuk wat je voor mij hebt gemaakt en vanaf de ze plek wil ik je dan ook onwijs bedanken.

Aangezien ik het een ontzettend leuk idee vind doe ik ook mee met Pay It Forwar dus...
Mocht je het leuk vinden om door mij iets gemaakt te ontvangen laat dan een reactie achter en de eerste 5 zal ik verrassen met iets van Peetjes Hand :-). Gaat wel ffkes duren want met dit mooie weer ben ik eigenlijk alleen maar buiten te vnden ..Knuf en een goed Pinkster weekend allemaal...Peet

5 opmerkingen:

  1. Ben zo blij dat het in de smaak is gevallen, ik wist totaal niet wat je kleuren waren e.d. Maar eind goed al goed, had ook bloemen voor je kunnen haken, maar omdat je zelf niet haakt durfde ik dat niet aan hahah.
    Maar ik meld me nu graag bij aan om iets van jou hand te ontvangen,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peet,

    Ik wil wel wat van jou ontvangen!

    Groetjes Wietze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi peet
    hieperdepiep ik zit bij de eerste vijf:-)) erg leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hay peet wat leuk ik zit ook nog bij de eerste 5 en wil graag een eigen creatie van je ontvangen want ik kijk altijd graag naar jou creatieve uitspattingen en creatieve ideeën grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou hier wil ik ook wel aan meedoen lijkt me erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet