zaterdag 9 juni 2012

Kruidenrek..

Een tijd terug zag ik bij iemand op het blog een " opgepimpt "kruidenrek, zij had er een knopen kastje van gemaakt, erg leuk vond ik zelf en toen ik een soort gelijk kruiden kastje bij de kringloop zag liggen moest ik meteen aan haar denken. Voor 50 cent kon ik hem ook niet liggen en ik ben er ook gezellig mee aan de slag gegaan...Zo was die...
En zo is die uiteindelijk geworden...

Ik had nog een klein potje Java Groen van Flexa in de Garage liggen en daar heb ik drie lagen van aangebracht op het rekje. Na droge ben ik er met een schuurpapiertje overheen gegaan om hier en daar wat verf af te schuren...simpel toch en een leuk resultaat?
Ik had nog 6 kleine glazen potjes waar ik eigenlijk niets mee deed en die passen perfect in dit rekje maar..ik heb er wel drie een metamorfosertje gegeven :-).
Ik heb op drie potjes met VersaMark inkt afrukken gemaakt, bestrooit met Witte Embossingpoeder en verhit met de Heattool...Pas op want het glas word heet en niet te lang op 1 plek verwarmen anders kan het glas barsten. De stempels die ik heb gebruikt zijn van Elines Huis...Grappig toch dat je met weinig een grote verandering kunt krijgen?...Knuf Peet

8 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden Petra!Zelf gebruik ik een oud kruidenrekje voor alle kleine flesjes Stickles en pearls en zo,je kan ze er dan gelijk op zijn kop inzetten zodat je ze altijd zo voor het grijpen en gebruiken hebt staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan!!!
    Liefs,
    Nora
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en een supergoed idee!
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig dat ziet er echt geweldig uit!!!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi peet
    wat leuk om met fotos te zien wat je van zo oud rekje toch weer iets moois weet te maken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra

    Ik heb deze ook al eens gezien bij shabby chic inspired en ben sindsdien op zoek naar zo'n rekje als ik bij de kringloop of op de rommelmarkt kom. Jij hebt het echt heel mooi omgetoverd.
    Morgen ga ik met mijn vriendin en haar dochter eens lekker snuffelen op de rommelmarkt hier, dus wie weet.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is heel erg leuk geworden!
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet