vrijdag 17 augustus 2012

Mini Tags

Oke...nieuwe verslaving erbij en nee het gaat niet om hobby spullen maar om deze mini tags...
Zijn ze niet geinig...ik vind ze toch leuk geworden en onder aan dit bericht heb ik nog een leuk ideeetje hiermee. De tags heb uit verpakkingskarton ( soeppakken, kruidenmixen enz) gestanst met de Tags stans van Tim Holtz. Per tag heb ik 2 tags gebruikt voor en achterkant. Vervolgens heb ik de tags bewerkt met Distress ink Brushed Corduroy en de randen heel lichtjes met Distress Black Soot. Daarna heb ik de tags in een embossingmal gedaan en door de cuttlebug gehaald. Daarna ben ik over het relief heen gegaan weer met Distress Ink Black Soot. Dan heb ik twee tags met de niet bewerkte kant op mekaar geplakt. De randen heb ik nog lichtjes bewerkt met Rub`n Buf Pattina. De plaatjes zijn van Marianne Desing.
Zo zien de achterkanten eruit. Ik heb de tags met VersaMark inkt beinkt en door de Uteeh Clear gehaald. Met de Heattool verhit en nu zit er een leuk beschermlaagje over de tag wat het net weer ff wat mooier maakt.
Wat kun je met deze tag bijv doen ( ik vind het zo geinig )...
Maak er een sleutelhanger van :-)...leuk toch ook om kado te geven.
Bij de Xenos heb je de hangers en met een leuk lintje eraan is het een leuk geheel toch?
Ik vind het erg leuk om te doen, simpel maar een leuk resultaat. Probeer ik straks is langs jullie blogs te wippen want met dit mooie weer loop ik reuze achter...Knuffies en een goed weekend Peet

12 opmerkingen:

  1. ja super gave tags heb je gemaakt
    komt altijd van pas
    leuk zoals je zegt als sleutelhanger
    maar ook gewoon voor aan een kadootje
    of als decoratie aan een gepimpt flesje of stukje zeep
    en dan alles bij elkaar op een leuk onderbord
    ja ideeën genoeg
    super geaan peet

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!! Erg leuk geheel, dat kant maakt t helemaal af.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om een minitag aan een sleutelhanger te maken. Kom vanmiddag in de buurt van een Xenos, drie keer raden wat ik meeneem...LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat origineel en knap bedacht. Ben onder de indruk van jouw creativiteit.
    Je zou eigenlijk een winkel moeten beginnen en je wordt slapend rijk:)

    Groetjes van Rob (kopje thee, Zutphen:))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mag jij onder werktijd freubelsistes bezoeken :-)..knuffies peet

      Verwijderen
    2. Eeeuh, alleen kwalitatieve en hoogstaande freubelsites mag ik tijdens werk bezoeken.
      Laat nu even in het midden of ik op 17 augustus aan het werk was :)
      Knuffies, Rob

      Verwijderen
  5. Weer super bedacht van je en ze zijn echt zo mooi. En dat geeft me zoveel inspiratie. Geweldig Peet.

    Knuf xxx Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ze zijn prachtig petra!

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal te gek,vind ze zo lief.

    zonnige groet Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowww Petra,Wat is dit schitterend gemaakt.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is GAAF gedaan,wat een juweeltjes,ik zou er een hele bos van maken,schitterend en dank je voor de duidelijke uitleg,ik ga er hier thuis ook mee pronken denk ik,ook leuk met kerstafbeeldingen en dan de boom ermee in,toch??zonnige groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet