zondag 23 september 2012

Geld Envelop

Ik had nog wat restant papier over van de geboortekaart die ik gisteren liet zien en daar heb ik een geld envelop van gemaakt. Super simpel maar leuk om te geven en.....om gevuld te mogen ontvangen denk ik :-).
Het papier is van Basic Grey en de band om te kaart is ook een restant waar ik het merk helaas niet van heb want dat is / was zulk mooi papier. Met een stans van Nellie Snellen heb ik het geschulpte rondje gestanst en het plaatje is van Marianne Design.Alle randen zijn zoals vrijwel bekend ( hihi) bewerkt met Distress Brushed Corduroy. De hoekstanzen zijn gemaakt met een stans van Noor! Design en ik vind hem toch zo gaaf.
De plakparels komen van de Action, de roosjes van het Kruidvat en de veren van een kip :-). Zo kom je ook op een leuke en eenvoudige manier van je scrappapier restanten af. Wens ik jullie een gezellige zondag en bedankt voor jullie bezoekje....Knuffies Peet

14 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje, zeker leuk om te krijgen. Al een kadootje op zich.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wowww Petra,wat is dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is idd super mooi zeg. Leuk om te krijgen zelf al zou die leeg zijn.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, deze is mooi. Leuk om cadeau te geven en te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik denk dat de ontvanger hier ook erg blij mee zal zijn! Dan krijg je al zo'n prachtige creatie en dan zit er ook nog eens een cadeau in waar je wat mee kunt! Wat wil je nog meer?! :-D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk envelopje Peet.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie envelop heb je weer gemaakt maar wat zielig van de kip waarvan je de veren hebt gebruikt (ha ha geintje)
    maar wel super leuk verwerkt

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vlop! Wel een "groot" restje of heb je heb je hem van cardstock gemaakt?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende envelop heb je gemaakt! Ik moet deze echt onthouden, want ik ben er altijd zo slecht in om cadeau envelopjes te maken.

    Liefs mariska

    Ps, wat een mooie achtergrond heb je. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk geworden en zo handig als je restjes papier hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Petra

    Zo jij bent weer wat restjes kwijt aan dit prachtige envelopje en het hoekstansje is idd erg mooi.
    Ik heb vandaag nog aan je gedacht, wij hadden n.m.l. een personeelsuitje en dat was een workshop met Tim Holtz technieken. Het was zo gaaf om te doen, lekker kliederen met distress-inkt dabbers en alcohol-inkt (net zoals jij altijd bezig bent). We hebben hele gave labels gemaakt. Morgen ga ik ze op de foto zetten als het niet te donker is.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wederom super leuk! In gedachten zie ik jou op de kinderboerderij achter de kippen aanrennen om hun veertjes te bemachtigen ^_^ kikuh profielfotootje trouwens.
    Gr.jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat is dit super mooi zeg!! Prachtig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet