zaterdag 13 oktober 2012

Joep

Er is weer een nieuwe aardbewoner geboren en die mag zijn verder leven luisteren naar de naam Joep. Wat is het toch heerlijk om doodgewone namen als Joep, Piet  en Jan op een kaartje te lezen ipv namen die het kind zelf de eerste tig jaar niet kan uitspreken zo ingewikkeld als ze zijn. Maar goed ik heb net dus even een kaart gemaakt ...
Mochten jullie niet mee hebben gekregen hoe de beste jongen heet :-) duidelijker dat op het kaartje kan het niet toch. Ik heb me weer ingehouden om er niet al teveel poespas op de toen en dat is toch wel redelijk gelukt dacht ik zo. De twee vlindertjes staan symbool voor de twee kindertjes die  helaas veel te vroeg zijn overleden. Kruip ik nu lekker in de verwarming want ik heb het berekoud...Knuffies Peet

12 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke ouderwetse naam. Erg leuk.
    En je kaartje ziet er super uit.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi peet
    toch heerlijk om zo leuke kaart te maken met een gewone maar wel stoere naam!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en wat mooi dat je met die vlinders aan de 2 andere kindjes hebt gedacht.
    Geniet van de verwarming, ik zit er ook lekker naast.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje voor Joep!
    Niet ziek worden, he?
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, je "rustige" kaart en wat een mooie, gewonen naam!
    Heel erg mooi dat je de 2 vlindertjes hebt gebruikt, met zo'n gedachte erachter.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,ben je al uit de verwarming??Leuke kaart en lief dat je als symbool die twee vlindertjes erbij hebt geplaatst.groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart,ik hou wel van nederlandse namen! mooi met die twee vlindertjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb je leuk gemaakt deze kaart.

    Grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Petra.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart is dit geworden. En wat fijn dat je de andere twee kinderen hier zo symbolisch in hebt meegenomen. Daar wordt toch vaak aan voorbijgegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart !! Schitterend.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet