dinsdag 2 oktober 2012

Thanks So Much

De kids hadden van Omi beide een bioscoopbon gekregen omdat ze niet mee konden toen alle achterkleinkids naar de bios gingen en daar hoort dan wel een bedank kaartje bij toch?
Simpel kaartje met niet teveel poespas is het geworden. Ik heb weer is in me papierbak vol met restjes gekeken, wat pakt een mens toch makkelijk een " nieuw " vel terwijl de papierbak maar uit blijft puilen.
Wat voor papier ik heb gebruikt kan ik jullie niet vertellen maar dat het mooi papier is wel hahaha. Het plaatje is van Marianne Design. De randjes boven en onder zijn stickers die ik ook tegen kwam en ik werkelijk geen idee heb waar en hoe ik er aan kom. Niettemin wel leuk om te gebruiken :-). De tekst en het frame waar het op gestempelt is zijn beide van Stampin`Up!. Ga ik nu de kaart maar even op de bus doen...gezellie in de regen..Knuffies Peet

8 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart heb je weer gemaakt. Ben je al door de regen heen??? Hier schijnt bijna heel de dag de zon. Arme jij.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vintage is het geworden,
    leuk plaatje ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie bedankt kaart
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zal Omi vast weer heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een prachtig bedank kaartje gemaakt. Loop een beetje achter met het blog leven maar ben ontzettend druk met het voorbereiden van een bazar.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra,dat zal omi wel weten te waarderen zo'n kaart in vintage stijl.Ik vindt het in ieder geval een plaatje,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn he, die restjes bak. Voor je het weet heb je een kaart af!!
    Leuke kaart, helemaal "af".
    Enne.....regen?? Hier was het de hele dag droog én zonnig! De kids hadden vrij (studiedag) en ze hebben de heel dag buiten gespeeld, zelfs in ontbloot bovenlijf omdat ze het zo warm hadden, hi hi, wat een verschil he?!!
    Fijne dag, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Petra,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet