donderdag 4 oktober 2012

With Love At X - Mas

Wat een heerlijk Herfstweertje is het toch..het valt met bakken uit de lucht en ik denk dat de stelling.." goed voor de plantjes " niet meer op gaat wel?
Ik heb gisteren maar eens een kerstkaart gemaakt...
Het is nu niet echt gunstig om fotos te maken maar goed, de kaart is te zien. De kleuren zijn iets bruiniger dan ze nu overkomen. Ik heb een correpondentie papier in een embossing mal gedaan en door de cuttlebug gehaald, Vervolgens heb ik de hele kaart bewerkt met Distress Mustard Seed, Brushed Corduroy en Black Soot. Om de randen van de kaart ben ik heel lichtjes met Witte Verf gegaan om zo dat verweerde te krijgen. De stans die ik heb gebruikt vind ik zo gaaf en is van Sizzix. De randen heb ik bewerkt met Distress Ink Brushed Corduroy en de binnen ring heb ik eerst nog in een embossingmal gedaan en door de cuttlebug gehaald. De ring heb ik bewerkt met Distress Black Soot en Brushed Corduroy.Het plaatje is van Marianne Design. In het plaatje zit wat oudrose / rood en dit heb ik terug laten komen door roosjes ( kruidvat ) in haast dezelfde kleur te spuiten met Home made Glimmermist. Wat knoopjes en wat blaadjes die ik met de pons van Martha Steward heb geponst bovenin als een soort van kersttak. De houten sterretjes komen van de Xenos en de plakparels van de Action. De tekst is van Wild Rose Studio. Wil ik jullie allemaal ffkes bedanken voor de leuke reacties op me memoblok..staat zeker een stuk gezelliger op me burootje :-)..Knuffies Peet

18 opmerkingen:

  1. Wowwww Petra,Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra

    Wat een schitterende kaart is dit zeg. toevallig heb ik gisterenavond dit plaatje nog in mijn handen gehad en weer weggelegd maar wat jij ermee gedaan hebt is top! Ik ben meteen volger geworden zodat ik je in "de gaten" kan houden hihi.
    fijne dag, liefs Hanny (uit Deurne)
    www.tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Peetje,jij bent er ook al vroeg bij,gááf joh wat je nu weer allemaal gemaakt hebt,jouw hoofd borrelt toch ook over van ideeën??Gedetailleerde afwerking hoor,dit is genieten,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart weer met naar mijn idee best een hoop werk maar het resultaat is ernaar. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vintage kaart. Ik ben ook al aan de kerstkaarten begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi peet
    wat een mooie kleurencombi heb je gebruikt,heel apart en een super vintagekaart
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kk mis ziet er super uit zoas gewoonlijk grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi vintage kaartje heb je weer gemaakt
    erg leuk plaatje
    en een schitterende mal heb je gebruikt
    jammer dat de kleuren niet zo goed overkomen
    maar je kunt goed zien hoe mooi het gemaakt is

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart !!

    Fijne avondgroetjes v.Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Whow! Dat heb je weer mooi gepoetst! Een heel mooi kaartje en alle kleuren passen bij elkaar.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor, echt een Kerst kaart!!
    En wat een lief plaatje zeg.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie en warme kerstkaart.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit ook weer een mooie kaart.

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerst kaart, leuke mallen
    heb je gebruikt, en mooie kleuren ☺

    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is weer prachtig Peet!!
    Groetjes en fijn weekend,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Peet :)
    Thanks for the lovely comments on my blog :) I know what you mean about the wishlist I keep seeing things that I dismissed and then see gorgeous projects on blogs and then it jumps to top of list can't wait to see more creations from your starter kit :)
    big hugs
    Debbie
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet