zaterdag 10 november 2012

Op Verzoek...

Ik kreeg een lief mailtje met het verzoek of ik ook een simpele kerstkaart wilde maken voor een beginnend kaarten maakster. Natuurlijk wil ik dat...
Ik heb twee verschillende design papier gekozen ( action ) die mooi passen bij het Vintage Plaatje ( Marianne Design ) en deze op maat gesneden en gelayerd op een stuk rood linnen karton ( action). Een mooie grote strik aan de zijkant gemaakt ( haha oud lint is dit zeg komt nog uit de gulden tijdperk, labeltje van de hema met prijs zat er nog om heen hihi ) en wat plakparels ( action) in iedere hoek. Zo heb je een simpele maar naar mijn idee wel mooie kaart wat idiaal is voor een beginner of als je heel veel kaarten moet maken. Knuf en een fijne zaterdag Peet

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor. Plaatje heb ik ook nog ergens liggen en het papier past er mooi bij.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ook dit soort simpele kaarten zijn
    idd heel erg leuk Petra, mooi.

    Een fijn weekend gewenst !
    Lieve groetjes Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi peet
    ziet er ondanks dat je zegt een simpele kaart er sfeervol uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, lief plaatje en leuk met die strik zo, goed gelukt!
    Fijn weekend, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpel en toch zo prachtig, je hoeft echt niet moeilijk te doen om mooie kaartjes te maken.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... en je houdt nog schone vingers ook ;-)
    Dit soort kaarten houden toch altijd hun charme.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, zo zie je maar dat een simpel te maken kaart ook erg mooi kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet