dinsdag 22 januari 2013

Button Butterfly

Ik was aan het neuzen in oude Cards Only en dat kwam ik voorbeelden tegen met knopen, tja en aangezien ik er plenty heb ben ik er maar is mee aan de slag geweest, verslavend hoor...
De vlinder heb ik met een stans van Stampin`Up uitgestanst en de vlinder " gekleurd " met Distress Brushed Corduroy. Verschillende knopen op de vlinder geplakt met Glossy Accents en sommige knoopjes heb ik met een klein steekje vast gezet. Om de rand weer een klein stikrandje gemaakt. De tekst komt uit de set van Noor!design en is een beetje wiebelig gestempelt, ik drukte de stempel op het papier en toen kwam ik er achter dat het een soort van geplastificeerd karton was, tja dan glij je wel is uit met je stempel. Mag de pret niet drukken wel? Ik ga weer heerlijk met mijn kleine kontje ( ahum) kop wiener melange en me Cards Only bij  de kachel zitten en weer ideeeen op doen...Knuf en bedankt voor jullie leuke reacties Peet

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk effect.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat een leuk idee om de vlinder helemaal vol te plakken met knopen, dat geeft echt een leuk effect.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi peet
    Wat een gaaf idee met al die knopen op de vlinders ziet er mooi uit en zelf ga ik gauw naar de winkel om de cards te gaan kopen,haha
    Staan er nog leuke en nieuwe dingen in?
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk ideez eg, die "knopen-vlinder"
    Lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart!
    Leuk he, oude bladen bekijken!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi gedaan zo zeg met die knopen heel apart grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://www.hobbywerken.nl/index.cfm
    zijn de MD de stanzen ( ook de uil) het goedkoopst scheel een paar euro met andere web winkels heb de mijne er ook gekocht grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een Superleuk idee zeg!!
    En toch fijn dat je zo je knopen kon pakken :)
    Ik vind hem heel mooi gelukt!!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf idee! Heb hier ook een zooi met knopen liggen, ga een kijken of ik er iets mee kan doen.
    Groetje Elvira

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet