maandag 25 februari 2013

Ysjes Eten

Toch wel een strak plan van mezelf om een Scrappy Maandag te doen, zo kom ik ook eens door mijn fotos heen die al heeeel lang klaar liggen en rustig wachten om gescrapt te worden...
Met de sneeuw die buiten naar beneden dwarrelt was het wel leuk om deze zonnige fotos te scrappen. Daniel was hier samen met zijn buurjongen en beste vriendje heerlijk aan het genieten van een ijsje die hij bij zijn tante had gescoort. Ik woonde toen in dezelfde straat als me zus en dat vonden de kids wel makkelijk, als we dan van mams niets krijgen gaan we gewoon naar mijn tante haha. Ik heb geen idee welk merk papier het is wat ik heb gebruikt, jaren geleden heb ik op mp een hele partij scrappapier op de kop getikt en dat was gemengt, merk en merkloos. Ik moet bekennen dat scrappen makkelijker lijkt dan het is, viel me best tegen maar goed aldoende leert men toch? Fijne Maandag en tot blogs...Knuffie Peet

15 opmerkingen:

  1. Misschien niet makkelijk,maar wel heeeeeeeel goed gelukt, hij is echt leuk. En wat een tegenstelling dan hè? Sneeuw buiten en zonnig binnen :)
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die kleurtjes bij elkaar. Lekker vrolijk en zonnig.
    Idd gaaf om, als je het niet bij je moeder krijgt, het gewoon bij je tante te halen hahahaha, lekker uitgekookt.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er super leuk en zonnig uit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijke scrap en wat doet het verlangen naar warmer weer.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om hier een layout te zien.
    En een heerlijke zomerse. Ik verlang echt naar de zomer als ik dit zo zie :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daarom wil ik nu ook zo graag gaan scrappen, wat een heerlijk zonnig gevoel geeft dit je.Je bent een kanjer!
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ijsjes.....moet er nu even niet aan denken brrrr.
    Maar wat een mooie creatie heb je gemaakt, zo lekker zonnig, leuk gedaan.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi peet
    wat ziet dit er zonnig uit met je kanjer erop,en mooi om je foto's zo te bewaren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Peet,
    wat een leuke LO. Heb je het naar een sketch gemaakt of zelf??
    Ik vindt het in idere geval een erg mooie en wie weet maak ik het een keer na.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoihoi...nee meid dit komt allemaal uit me eigen bolletje :-)..enne mocht je deze lo gebruiken laat je me dan even zien hoe het geworden is...kan ik weer ideeen bij jou op doen...knuf peet

      Verwijderen
  10. Hi lieve Peet. Je hebt Stampin Up DSP papier gebruikt. :) Het heet Summer Picnic.. :) Ik ben helemaal weg van dat papier. En weet je, er is een gratis online photoshop programma op de net te vinden. www.picmonkey.com waar je je foto's kan bewerken. Heel makkelijk en mooi programma. Hoef je niets voor te downloaden. Je kan dan bijv. je foto's scherper maken. afsnijden van de foto wat overbodig is, etc. I love it.
    Prachtige layout trouwens. Ik ben er helemaal weg van.
    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hey lieverd, bedankt voor de geweldige tip. ga er is ffkes een blik werpen...knufffies peet

      Verwijderen
  11. Moeilijk??
    Nou dat zie je neit, ik vind hem prachtig.
    Er zit wel altijd veel werk in, in dat scrappen, toch?!
    Dat zie je wel, veel werk én veel liefde.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet