vrijdag 19 april 2013

Cellophane Bags...

Bij Stampin`Up hebben ze leuke smalle chellophane zakjes waar je alle kanten mee op kunt..
Het zijn zakjes van 2,5 cm x 20.3 cm en ik  vind ze toch leuk. Ik heb ze hier gevuld met m&ms maar je kunt er ook andere snoepjes in doen, bruidssuiker of wat dacht je van roze of blauwe muisjes voor bij een geboorte. Doe een leuke potlood er in je je hebt het begin van een leuke traktatie voor op school, Ik heb ideeen genoeg maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel :-).
Aan de bovenkant van het zakje zit een plakrandje dus ook makkelijk te dichten en je kunt hem zo versieren als je zelf wilt.
Er zitten 50 zakjes in een verpakking en kosten 2,95..geen geld toch?
Mocht je ze willen bestellen dan kan je dat via mij doen, mail dan even naar StampinPetra@live.nl
Wens ik jullie een goed en vooral een zonnig weekend...Tot Blogs en Knuf Peet

8 opmerkingen:

  1. Wat handig zeg, mocht ik ze kunnen gebruiken zal ik aan je denken en bestel ik ze bij je
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn zeker leuk en idd,de ideeën komen zo opborrelen.Ik hou ze zeker in gedachten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig idee en wat heb je er mooie en leuke "dingen" van gemaakt. Ik ben aan het bedenken wat ik ermee kan doen want vind ze wel erg leuk. Wel fijn dat ik ze bij jou eventueel kan bestellen, dat hou ik in gedachten.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is een leuk idee zeg, vooral om te trakteren op school, alleen niet meer voor mij, mijn dochter van 15 ziet me al aankomen hihi.

    Knuf Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee! Ik zal het in gedachten houden, mocht ik weer gevraagd worden iets voor mijn neefjes te mogen maken.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk idee weer peet zien er leuk uit om weg te geven of te krijgen fijn weekend grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk, ik weet al METEEN iets te maken.
    Ik wil ze graag bij je bestellen.....
    Ik ga je een mailtje sturen.
    Tot zo.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet