maandag 1 april 2013

XXX-Jes

Sow voor mijn gevoel is het zondag maar het is toch echt tijd voor de makkelijke maandag. Inmiddels is het alweer 1 april en ik hoop dat jullie niet al teveel het slachtoffer zijn geworden van de 1 april grappen. IK heb me vanacht gedragen en helemaal niets uitgespookt..ja wel gewerkt uiteraard maar geen geintjes..was moelijk maar tis me gelukt om me in te houden. Terug naar de makkelijke maandag..

Ik had nog een afval stukje op me buro liggen waar ik iets uitgestanst hebt en daar kun je ook hele leuke dingen mee doen..
Ik heb hem als mal gebruikt. Eerst heb ik een afdruk met Versamark inkt gemaakt, de mal weg gehaald en de kaart bestrooit met Witte Embosingpoeder, verhit met de Heattool en af laten koelen. Vervolgens heb ik de mal weer op de kaart gelegt en de " opening" bewerkt met Distress Weathered Wood. Met een droog doekje de inkt weg gepoetst van het ge emboste deel.
Met een stempel van Stampin` Up heb ik een afdruk op de kaart gemaakt en nog eens op een stukje rest scrappapier. Hier uit heb ik de bloem en de blaadjes geknipt en op de afdruk op de kaart geplakt. Een tekst van Noor! in de hoek en wat strass steentjes en je hebt toch een snelle kaart. Ga ik nu naar mams en paps toe een hapje eten en nee geen eieren, dat staat niet op mijn dieet lijst hahaha ben inmiddels als bijna 10 kilo kwijt dus voor mij geen chocoladehaasjes, eitjes of wat voor lekkers dan ook...Hele fijne maandag en tot blogs Peet

8 opmerkingen:

  1. Whow! 10 kilo is niet niks! Geweldig!
    Je kaart is weer een "groot effect met weinig werk", het soort waar ik dol op ben.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met 10 kilo minder geweldig zeg.
    Ook je kaartje is weer een toppertje.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow 10 kilo kwijt, dat is knap zeg. Nee dan geen eitjes, het zit er eerder aan dan dat het eraf is, dat kost zoveel moeite.
    Je kaart is weer prachtig, mooi met dat witte embossingpoeder, geeft wat extra's.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi peet
    wat goed van je er al 10 kilo afgewerkt te hebben!! weet er alles van hoor! van 136,5 kilo naar 65 kilo en moet nog iedere dag opletten,haha een levenslange strijd:-() maar je kaart is wel weer geweldig en dat met afval,hier word ik nou vrolijk van!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart. wauw 10 kilo
    wat goed van je.succes verder

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Joh, 10 kilo, das een hele prestatie zeg. Goed van je!!!!
    Wat een leuk idee van je kaart, ziet er weer prachtig uit.
    Fijne avond verder en lieve groet, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jou makkelijke-maandag-kaart ziet er prachtig uit zeg.
    Goed zeg van je, die 10 kilo minder!!

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Peet. Bedankt voor de tip.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet