woensdag 5 juni 2013

Hij Is Af.....

Tjongejoge, ik kan geen papier meer zien...voor ffkes dan he? Wat een boel scheurwerk zat er in zeg maar....hij is af.
Zo zag mijn paspop er eerst uit...
Nu ziet hij er stukken beter uit...naar mijn idee dan he?

Foto is een beetje donker.

Heeft wel wat he?

Ik heb eerst alle bladzijdes met Stampin`Up Inkt River Rock bewerkt daarna allemaal kleine stukjes gescheurd en toen nog eens alle randen van de kleine stukjes bewerkt met Stampin`Up ink Soft Suede. T was ff een werk maar ik vind het wel erg mooi geworden. Ik wilde de pop eerst nog " alteren" maar aangezien ik nog van plan ben om sieraden te maken en ik deze pop daar voor gebruik was dat toch niet zon handige keuze om hem helemaal vol te hangen.
 De poot en de knop boven aan de pop waren wit en nu was die gewoon TE wit dus....

Ook maar even bewerkt. Ik heb op een nat babydoekje wat druppels Refill Soft Suede gedruppeld en ben deppend over de poot heen gegaan waardoor die nu een mooi " smerig " uiterlijk heeft. Staat een stuk mooier bij het geheel.
Ga ik jullie een hele fijne zonnige dag wensen, het kan ietwat stil zijn / worden op mijn blog maar ik ben achter de schermen met het een en ander bezig en zodra dat rond is horen jullie het van me. Tis niet zo spectaculair hoor maar het vergt even wat meer denk, verzin en regeltijd van mij....Knuf en tot Blogs Peet

10 opmerkingen:

  1. De paspop is prachtig geworden.
    groetjes mirjam
    http://crea-mirjam.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge zeg, wat een verschil en wat mooi is het geworden. Kan me voorstellen dat je even geen papier meer kan zien want hier zitten wel heeeeeeel veeeeeeeeel gescheurde en geïnkte stukjes papier op. Maar eerlijk is eerlijk....je hebt nu een schitterende paspop staan.

    Groetjes en succes achter de schermen,
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het geen "zij" Petra?
    Je hebt haar in elk geval weer mooi aangekleed en haar sieraden komen dan nog beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou Petra, ik neem mijn petje voor je af, wat een werk zit hier in
    het is dan ook wel heeeeeeeel erg mooi geworden
    kan me voorstellen dat je voorlopig geen papier meer kunt zien, want je hebt hier je handen wel aan vol gehad
    maar het resultaat is dan ook verbluffend
    ben benieuwd wat je achter de schermen weer uitvoert, maar dat zien we tzt wel

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een karwei is dat geweest maar dan heb je ook wat;)
    Het heeft zeker wel iets, zo'n mooie paspop, zeker zoals hij er nu uitziet, mooi gedaan.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gossie peet wat ben je toch een creatief wonder vind je paspop er zo mooi uitzien dus heb je resultaat van je vele scheur en inktwerk:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd wat Rob er zo van vindt...
    Heel mooi gedaan.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die heeft wijselijk zijn mond gehouden meis, enigste wat er uit kwam...je bent leuk bezig denk ik :-(

      Verwijderen
  8. Wauw wat is hij mooi geworden. super

    gr thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wowwwwwwww hij is super gaaf zo Peet
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet