vrijdag 21 juni 2013

Kado Kaart

Wat jammer dat het mooie warme voor sommige te hete weer weer voorbij is, ik kon er wel aan wennen maar goed klagen heeft geen zin dus laat ik jullie maar gezellig een creatie zien die ik al vast heb gemaakt voor de beurs in oktober. Het kan maar klaar zijn zeg ik :-)

Simpel maar toch leuk om te maken en om kado te geven. Bovenin de box kun je een kleinigheidje stoppen.

Zij aanzicht.
Aangezien ik deze ook op mijn andere blog heb staan met alle gebruikte materialen en meer fotos ga ik jullie hier verwijzen naar mijn  Stampin`Up! blog. Niet omdat ik te lui ben om te tikken maar om de simpele reden dat ik dezelfde volgers hier als daar heb en ze niet alles dubbel hoeven te lezen :-).
Wens ik jullie een goed weekend, bedankt voor jullie bezoekje en tot Blogs...Knuf Peet

4 opmerkingen:

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet