donderdag 15 augustus 2013

Bijna Weer Regel...

Daniel is inmiddels alweer bijna 1 week met frisse tegenzin naar school en vandaag hebben we de boeken van mike en de rest wat we nog moesten hebben gehaald en dan...dan nog weekend en is er vanaf dinsdag ( mike heeft het geluk dat die maandag alweer vrij is ) weer regel in huis en is iedereen naar school of naar het werk. Vakantie is leuk maar als er weer regel is dat vind ik ook wel weer fijn en dan is er ook weer genoeg ( kuch ) tijd om te freubelen dus....Eerst vanavond de boeken maar is netjes kaften en dat weer heerlijk aan de freubel....Knuf en tot snel Peet

4 opmerkingen:

  1. wat een schitterend plaatje heb je bij deze tekst geplaatst ha ha

    ja lekker weer regel en tijd voor jezelf
    je bent toch met de vakantieperiode vooral bezig met de kinderen en dan is er geen tijd voor freubelen

    maar nu alles weer "normaal" is kun je weer lekker bezig

    ik moet zeggen dat ik je vintage kaarten wel mis
    jij kon als geen ander zo lekker bezig zijn met vintage, dat mis ik nu wel een beetje
    begrijp me niet verkeerd, je kaartjes met stampin-up materialen vind ik ook mooi hoor maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de vintagekaartjes die je altijd zo mooi maakte
    ach misschien komen die ook nog wel weer een keer op je blog

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Peet

    Ik moest wel lachen toen ik je plaatje zag, erg leuk. Ja regelmaat is ook wel weer leuk, het heeft zo allebei hun charmes, zowel vacantie als weer de regelmaat. Fijne afwisseling toch? En wellicht weer meer tijd voor de hobby, zalig!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi peet
    wat heb je er toch een leuk plaatje bijgezet,dat is gieren en brullen!
    nog bedankt voor je bjoetie van een kaart!!!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja geweldig plaatje helemaal leuk Peet en kijk weer uit naar je creatie's
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet