dinsdag 1 oktober 2013

Nieuwe Job...

Het mag dan wel muisstil zijn op mijn blog maar ik zit niet echt heel erg stil tijdens het werken in de nachtelijke uurtjes. Ik heb er een nieuwe job bij :-)


Ik ben lid van het Design Team Rose bij ......


Kei leuk weer en ik ben dr helemaal klaar voor...
Vind je het leuk om aan een challenge mee te doen en nog leuke prijzen kunnen winnen wip dan eens langs bij
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/

Ga ik me klaar maken voor nog twee nachtjes werken en dan zit mijn rit van 6 nachtjes er weer op en dan is het bijna tijd om te freubelen...Knuf en tot Blogs Peet

4 opmerkingen:

  1. Leuk voor je hoor, Gefeliciteerd.

    Groetjes en werkse,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw peet wat geweldig leuk voor je
    heel veel plezier bij het DT team
    gefeliciteerd hoor

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke uitdaging! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je Peet, echt iets voor jou! Ik ben op de site gaan kijken en wat is dat leuk, ik ben meteen volger geworden. Nog 2 nachtjes en dan heb je weer meer tijd om iets te freubelen, spannend weer hoor.
    Lieve groetjes Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet