woensdag 23 oktober 2013

Voor Mijn Vogel Vriendjes..

Ik voer mijn vogelvriendjes het hele jaar door, brood vinden ze heerlijk maar met de koude dagen in het vooruitzicht voer ik meer zaden, bollen enz. Het is bij ons in de tuin net een " Jamin " voor vogels :-) Nu kwam ik dit filmpje tegen en vind het toch wel een erg leuk idee, nu maar is richting de kringloop gaan, als ik dan mis boor is het niet zo heel erg hahaha Vannacht maar verder you tuben en zien wat ik nog meer voor leuks tegen kom Knuf en tot blogs Peet

2 opmerkingen:

  1. oooh zker leuk idee zeg, ga ik ff onthouden, is wel leuk om te maken :)
    xxx
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Peet (zo kon je nog eens wat tegen s'nachts)
    Ik heb vorig jaar leuke mokken gemaakt met een stokje erin, waar de vogels op konden zitten (kijk maar eens op mijn blog, onder het label, KinderKnutsel)
    En op www.welke.nl zag ik ook weer zoiets leuks, met een kop en schoteltje. Het kopje lijm je "omgevallen" op het schoteltje, dan kan er voer in en kunnen de vogels op het schoteltje zitten en er goed bij (ga ik deze winter ook proberen te maken) Het geheel kun je dan ophangen door aan het oortje van de schotel een touwtje/ijzerdraadje te doen. Leuk!!
    Fijne nachtdienst (hoe bevalt het?) en tot blogs!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet