zondag 22 december 2013

Fijne Feestdagen...

Zo nog 1 nachtje werken en dan zit mijn serie er weer voor een paar dagen op. Ik doe smorgens altijd in de huiskamer op het werk de tafels voor het ontbijt dekken en nu had ik een kleinigheidje gemaakt voor de bewoners...


Een kleine verpakking wat ik op elk ontbijtbordje leg, Ik zie de meeste bewoners snachts niet en om ze nu wakker te maken om ze fijne dagen te wensen ....dat gaat hem niet worden dus dacht ik...dan op deze manier,


De fotos zijn een beetje donker aangezien ik nu net de fotos heb gemaakt, was het al haast vergeten oeps. De verpakking heb ik gemaakt met de Two Tags Die van Stampin`Up!. Ik meen dat de tekststempel van Marianne Design is maar zou ook heel goed van Noor! kunnen wezen, bind me er niet op vast.


Aan de binnenkant zit een mini Rittersport chocolade. Benieuwd wat ze er van vinden maar dat zal ik van de week wel horen, eerst genieten van een paar dagen vrij :-)
Knuf en tot Blogs Peet

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verrassing heb je gemaakt, wat zullen ze verrast zijn geweest, lief van je.
    Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen toe en alvast een fijn, gelukkig en vooral gezond 2014.
    Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je, zullen ze wel gewaardeerd hebben. Geniet van je vrije dagen en hopelijk nog wat tijd om te knutselen.
    Ik zal vandaag of morgen nog een paar kaartjes plaatsen. De enigsten die ik dit jaar heb gemaakt. En dan hopelijk volgend jaar een nieuwe start met meer kaartjes.
    Ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen toe.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal een grote verrassing worden! Heel leuk gemaakt en heel attent van je!
    Fijne vakantie!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je heel leif gedaan.
    Geniet van je vrije tijd en alle goede wensen van mijn kant.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra, eindelijk lukt het om te reageren, mijn tablet loopt steeds vast bij jou maar nu zit ik achter mijn laptopje. Ik vind het heel attent wat je gedaan hebt voor de bewoners, erg leuk, dat zal vast wel gewaardeerd worden. Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad. Alvast een goede afsluiting voor 2013 en een goede start voor 2014.....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Petra

    Wat een lieverd ben jij zeg, dit vonden ze vast heel erg leuk en daar doe je het toch voor.
    Het is toch wat hé, plaats ik vijf kaarten in één keer hihihi, heel druk geweest om ze te maken en op tijd de deur uit te krijgen maar geen tijd gehad om ze te plaatsen, het is een drukke maar wel hele gezellige maand die nu op zijn einde loopt.
    Alvast een hele fijne en gezellige jaarwisseling en een gezond mooi en creatief 2014. Tot volgend jaar.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief gebaar van je naar de bewooners toe. Konden ze vast en zeker wel waarderen. En wat ziet het er schattig uit....
    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet