vrijdag 9 mei 2014

Spatter Techniek

Ik vind het persoonlijk erg leuk om verschillende technieken uit te proberen en dan het liefst iets wat je voor verschillende doeleinden kan gebruiken, dus voor achtergrond op een kaart, op een scrap lay out, journaling enz enz. Wel ik kwam nu weer iets geinigs tegen wat ik voor alles kan gebruiken en het is weer so easy...



Heerlijk spetteren met water en verf en het resultaat vind ik weer super.
Sommige dingen zijn zo simpel dat je denkt...waarom ben ik er niet op gekomen?
Weer iets voor mijn to do list...hahaha
Knuf en tot blogs...Peet

4 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje is dit weer.
    Bedankt Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er inderdaad leuk uit en je hebt eigenlijk deze spullen zo liggen. Je kunt het ook met een spritzer maar die moet je dan wel, met de bijbehorende kleurtjes/stiften kopen, dit is leuk en lekker goedkoop en dat hebben we het liefste;)Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, wat leuk weer.
    Toevallig maakte ik vanmiddag een kaart met wat spettertjes erop, maar dit is wel iets heel anders.
    Echt super leuk, ga ik onthouden.

    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Petra
    Bedankt voor je reactie op onze vraag over de lijm voor de Slice. Maar....wat is een two way glue pen???? Waar koop je die? Leuk filmpje trouwens.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet