woensdag 15 oktober 2014

Embossingpoeder....

Wat moeten we toch zonder You -Tube ( het huishouden doen ofzo hahaha).
Ik haal er zoveel leuke ideeen vanaf en sommige zijn zo rettesimpel dat je denkt...waarom heb ik dat niet bedacht?
Hier weer zo eentje waarvan je denkt.....



Rettesimpel maar mooi door de eenvoud. Ben persoonlijk helemaal klaar met die veel te volle kaarten, niet dat ik niet mooi vind wat een ander maak, kan er nog steeds van genieten maar ik zelf zal die overvolle kaarten niet meer maken.
Ga me embossingpoeder maar is van stal halen :-)
Knuf en tot Blogs Peet

1 opmerking:

  1. hoi peet
    wat een leuk filmpje en als ik zo goed kijkt ook niet al te moeilijk dank je wel voor het delen!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet