vrijdag 3 oktober 2014

Night Of The Stars ( project life )

Weten jullie nog dat ik van plan was om elke week fotos te maken voor mijn PL ( project life ) album?
Nou ik heb vorige week even een inslagrace gemaakt wat betreft de fotos uitprinten...pfffff ik was bij week 11 ge eindigt dus ik mocht nog al. Nu zitten ze allemaal netjes in de map op hun plekje te wachten tot ze verwerkt worden in mijn album.


En in plaats dat ik nou bij week 11 verder ga ben ik stiekem met week 39 verder gegaan, die ligt nog vers in me geheugen zeg ik dan maar als excuus. Vorige week zijn we naar Night Of The Stars geweest, via ticketveiling heb ik geboden op 2 toegangskaartjes en....gewonnen voor het wel enorme bedrag van € 1, 00.
Jaja het was een rib uit me lijf maar goed dan heb je ook wat toch?


Ik moet nog even een manier vinden om het mooi op de foto te krijgen, ik heb ze nu uit hun hoesje gehaald want dat werd 1 grote spiegel. Die avond traden: Edsillia Rombley, Wolter Kroes, Jeroen vd Boom, Paul de Leeuw en Jan Smit op. Als hun er waren was het gezellig tussen de artiesten door was er een soort van Dj en dat duurde me soms wel te lang, 45 minuten wachten tot de andere artiest kwam is me net iets te veel van het goede maar voor een euro :-) gaan we niet klagen wel?


De fotos heb ik op maat uitgeprint met me Selphie ( love that thing nu ik weet hoe die werkt haha) en je kunt zo op een leuke manier je fotos verwerken. Ik vind het in ieder geval erg leuk om te doen en je kunt er alle kanten mee op.....snuffel maar in je kamer en je vind van alles wat je kunt verwerken op je Pl card.


Ik heb nu kant en klare Pl cards gebruikt maar ze zijn ook erg leuk om zelf te maken, we hebben allemaal wel leuk design papier de we over hebben waar we wat mee kunnen....ik gooide al niets weg ( bijna dan ) nu word er van elk restje papier een card gestanst die weer in de bak gaat voor.....you never know.


Je hoeft niet alle fotos te bewerken, ik heb bij jan alleen twee sterren geplakt van kurk, wel toepasselijk voor Night of the Stars toch?
Ga ik snel verder met week ehm ehm 11 dan maar en ik wens jullie een heel fijn weekend toe.
Knuf en tot Blogs Peet

2 opmerkingen:

  1. Zo gezellig dat je er weer bent, ik heb je gemist en.....hoe ist met je kastje van 25 juni, al iets mee gedaan??? Ben zeer benieuwd.
    Daphne heeft ook zo iets en was daar van de week druk mee. Komt nog wel op haar blog. Ik heb ook een soort zomerstop zeg maar. Ben nu weer bijna altijd thuis maar moet de draad nog weer oppakken en die ligt ver weg.

    fijn weekend groetjes
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marja, het kastje staat nog te wachten want ik weet nog niet welke kleur ik het wil doen, wit heeft bijna iedereen en dan vind ik er eigenlijk al weinig aan...ik denk dat ik richting de grijze kant ga. Zodra die af is komt die zeker op het blog....Knuf peet

      Verwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet