dinsdag 28 oktober 2014

Plaatje zegt genoeg toch?

Geloof dat blogger en ik op het moment geen vriendjes zijn, ik ben al een paar dgn bezig met het proberen van het posten van een bericht ( eindelijk lukt het en kan ik deze posten) en mijn blogrol staat al bijna een week op de blogs die ik vorige week allemaal al heb gezien en volgens blogger nu een paar uur geleden zijn gepost. Ik heb geen idee wat er aan de hand is laat staan wat ik er mee moet maar ik ...strijd dapper verder. Dus ehm....ik ben er wel maar dan half ofzo.
Knuf en tot snel Peet

4 opmerkingen:

  1. Arghhh, hoe irritant! Suc6 meid!!!

    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Petra, het ligt niet aan jou hoor, ik heb ook elke keer dat blogger oude berichten laat zien. Als ik dan even de blog sluit en naar een andere website bv Pinterers ga en daarna weer naar mijn blog, dan doet hij het vaak wel gewoon. En dat is inderdaad al een week onngeveer. Dus het probleem ligt ergens bij Blogger. Maar balen is het wel dat ben ik met je eens. Groetjes en sterkte ermee, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals je op mijn blog kunt lezen heb ik ook erge ruzie met blogger. Het lukt mij maar niet om twee of meer foto's te selecteren uit mijn fotomap als ik die in mijn bericht wil zetten. Grrrrr...
    Ook ik blijf doorzoeken.
    Sterkte ermee en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi peet
    ja op het moment is het echt KNUDDE met blogger zelf gebeurd mij vaak dat ik mijn leeslijst niet krijg en daar baal ik echt van!! dus hou de moed erin zal wel goed komen
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet