vrijdag 19 februari 2016

Pocket Letters

Vorig jaar heb ik een blauwe maandag aan snailmailen meegedaan. Het ouderwets " brieven " schrijven leek mij wel leuk maar na een maand of twee had ik het al weer gezien. Ik kon er mijn draai niet aan geven en vond het niet mijn ding. Op you tube en facebook kwam ik  " pocket letters " tegen en aangezien ik al heel wat atc-tjes had gemaakt en dit een beetje hetzelfde idee is ( naar mijn idee) leek me dit geweldig.
Jammer dat al mijn freubelspullen in de dozen zaten voor de verhuizing.
Inmiddels is mijn hobbykamer ingericht, de dozen uitgepakt ( men wat een zooi kan een mens verzamelen zeg ) en ben ik van de week aan de slag gegaan.....
Mijn eerste Pocket Letter is een feit :-).


Via facebook kwam ik in contact met een gezellige dame uit florida die met mij wel een vintage pocket letter wilde ruilen. Owwww helemaal mijn ding en voor de eerste keer....Not Bad at all..


Als basis had ik een vel scrappapier ( merk onbekend ) uit mijn verzameling gehaald en alle randen beinkt met Distress Walnut Stain, krijgt het meteen al een oude look. Ik ben is in mijn kast gaan neuzen naar leuke dingen die ik kon gebruiken en die verwerkt op de Pocket Letter.


Ik ben gek op die houten embellisments en wat heerlijk dat de action die ook verkoopt voor een appel en een ei. Nu komt deze die ik heb gebruitk nou net niet van de action maar toch :-)


Nou is het de bedoeling dat je leuke goodies aan de achterzijde van de Pocket stopt maar tja...dat paste allemaal niet dus heb ik ze leuk ingepakt net als de brief  ( dom...vergeten een kiekje van te maken ) en samen met de Pocket Letter gaan ze de reis naar Florida aan.
Benieuwd wat ze ervan vind, ik heb de smaak in ieder geval te pakken en de volgende ligt alweer half op mijn buro.
Goed weekend en tot Blogs..
Knuf Peet

6 opmerkingen:

  1. geweldig wat heb je dit mooi gemaakt
    kan me ook voorstellen dat dit echt iets voor je is
    ben ook heel benieuwd naar de pocket-letter uit Florida die je met haar gaat ruilen
    succes met de volgende pocket-letter

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat helemaal niet, "pocket-letter", wat leuk zeg!!
    Jij hebt iig een hele mooie, echte Peet gemaakt, helemaal jou ding dit.
    Laat je, die jij gekregen hebt, ook zien aub?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Petra, wat leuk dat je er weer bent. Even bij zitten lezen en wat gaaf dat je zo'n mooie pocket-letter hebt gemaakt. Verslavend om te doen he, al die kleine vakjes vullen. Hij ziet er top uit en ik ben benieuwd wat je terug gaat krijgen. Op Pinterest kom ik echt kunstwerkjes tegen. Leuk joh dat je er weer bij bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als mijn dochter (Daphne) dacht IK ook meteen: dit is weer echt Petra!
    Mooi gedaan joh
    fijn weekend en groetjes
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Petra
    Ik ben zelf helemaal niet van de pocket ltters maar vind ze altijd wel erg mooi om te zien en jij hebt er wel een hele mooie vintage pocket letter van gemaakt, superleuk dat je die gaat ruilen, ben benieuwd wat je terug mag ontvangen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, zeker een hele mooie eerste pocketletter! Alsof je een pro bent, hihi!
    Hij is echt heel mooi geworden, ben benieuwd wat je terug krijgt. Spannend!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet