woensdag 16 juni 2010
Ben weer aan het struinen geweest...
Ik zelf vind het een erg leuk filmpje en het resultaat vind ik super. Als ik de nachtdiensten erop heb zitten ga ik het zeker proberen, benieuwd of jullie net zo enthousiast zijn als ikke. Hele fijne woensdag..Liefs Peet
dinsdag 15 juni 2010
Men neme een ....
Een tijd terug kreeg ik van me zus een zak met allemaal lappen stof en er was 1 lap die meteen de aandacht trok. Met deze stof heb ik een kaft gemaak voor een scrapboek maar die ligt nog even in een hoekje te wachte tot ik precies weet wat ik er nu mee wil. Ik had nog genoeg stof over en heb er een kaart van gemaakt...
Ik heb de achterkant van een schrijfblok beplakt met een stuk stof...

De voorkant heb ik weer in Vintage Stijl gedaan, zo leuk om te doen die Vintage maar dat is jullie denk ik al wel opgevallen.

De achterkant heb ik met een afdruk van een ansichtkaart beplakt zo lijkt het net of het een ansichtkaart is. Als klein detail heb ik er een oude postzegel een beetje slordig opgeplakt om het af te maken en slordig omdat het een oude kaart is..

Wil ik jullie allemaal een hele fijne dag toewensen en bedankt voor jullie bezoekje...Liefs Peet
Ik heb de achterkant van een schrijfblok beplakt met een stuk stof...

De voorkant heb ik weer in Vintage Stijl gedaan, zo leuk om te doen die Vintage maar dat is jullie denk ik al wel opgevallen.

De achterkant heb ik met een afdruk van een ansichtkaart beplakt zo lijkt het net of het een ansichtkaart is. Als klein detail heb ik er een oude postzegel een beetje slordig opgeplakt om het af te maken en slordig omdat het een oude kaart is..

Wil ik jullie allemaal een hele fijne dag toewensen en bedankt voor jullie bezoekje...Liefs Peet
maandag 14 juni 2010
Daar is die dan....
Hij is dan niet zo geworden als ik in gedachten had maar hij is evengoed geslaagd vind ik zelf. Ik had achteraf gezien toch beter de tekst op cremekleurig papier kunnen stempelen, nu knalt de tekst er nog al uit maar ik had geen zin meer om alles opnieuw te doen.

Wat ben ik toch gelukkig met de vintage papierblokken van de action :-). Ow en met de kopspelden van de action hahaha, die gebruik ik ook volop.Wat een fijne winkel is het soms toch ook he?

De vlinder heb ik in 2d gedaan om een beetje diepte te krijgen in de kaart. Ik vind hem wel geslaagd, een keer wat anders dan de meeste geboortekaartjes of denken jullie er anders over? Liefs Peet

Wat ben ik toch gelukkig met de vintage papierblokken van de action :-). Ow en met de kopspelden van de action hahaha, die gebruik ik ook volop.Wat een fijne winkel is het soms toch ook he?

De vlinder heb ik in 2d gedaan om een beetje diepte te krijgen in de kaart. Ik vind hem wel geslaagd, een keer wat anders dan de meeste geboortekaartjes of denken jullie er anders over? Liefs Peet
En toen werd werd het wat anders.....
Ik moest nog even een geboortekaart maken voor een collega van Rob en ik had alle spulletjes die ik wilde gebruiken al klaar liggen maar er was een magnolia stempel die mij steeds maar aankeek en riep :-) Kon de verleiding niet weerstaan en heb de prut voor de geboortekaart even aan de kant geschoven en ben met de magnolia stempel aan de gang gegaan....

De zwarte fotostrip waar Tilda inzit heb ik bij de Action ( afdeling fotolijsten ) vandaan. Op de foto niet zo goed tezien maar er zit een motief op de strip van een soort fluweel, erg geinig moet ik zeggen. Wel jammer dat ze alleen zwarte hebben.
Ga ik nu snel met de geboortekaart verder, gelukkig weet ik al hoe ik het hebben wil... Enjoy Your Day.. Liefs Peet

De zwarte fotostrip waar Tilda inzit heb ik bij de Action ( afdeling fotolijsten ) vandaan. Op de foto niet zo goed tezien maar er zit een motief op de strip van een soort fluweel, erg geinig moet ik zeggen. Wel jammer dat ze alleen zwarte hebben.
Ga ik nu snel met de geboortekaart verder, gelukkig weet ik al hoe ik het hebben wil... Enjoy Your Day.. Liefs Peet
zondag 13 juni 2010
Schudkaart
Zo de 4daagse zit er weer op en het was weer super gezellig, volgend jaar loop ik toch ook maar weer mee. Dit jaar heb ik overgeslagen omdat ik dan net nachtdiensten had en ik dan wel meer dan genoeg mocht lopen maar als je het sfeertje op de 4daagse ziet dan kriebelt het toch wel.
Ik heb net even een kaartje gemaakt met Tilda uit de nieuwe wedding collection, zijn ze weer leuk he?

Ik heb er een schudkaart van gemaakt en das ook wel weer leuk om te doen, jaren geleden wat het helemaal je van het en ergens jammer dat het niet zoveel meer gedaan word. Ik heb de smaak weer te pakken dus er zullen nog wel meer schudkaarten voorbij komen deze dagen. Ik heb helemaal aan de binnekant een kleine vogel geplakt die ik net als de grote met de cricut heb uitgesneden. Tilda is ingekleurd met distress inkt en in de haren zitten eigenlijk kleine rozen maar ik heb er drie hotfix steentjes opgeplakt..

Als schudmateriaal heb ik kleine hartjes gebruikt en de rest spreekt verder wel voor zich denk ik zo.... rest my julie nog een fijne avond te wensen...Liefs Peet
Ik heb net even een kaartje gemaakt met Tilda uit de nieuwe wedding collection, zijn ze weer leuk he?

Ik heb er een schudkaart van gemaakt en das ook wel weer leuk om te doen, jaren geleden wat het helemaal je van het en ergens jammer dat het niet zoveel meer gedaan word. Ik heb de smaak weer te pakken dus er zullen nog wel meer schudkaarten voorbij komen deze dagen. Ik heb helemaal aan de binnekant een kleine vogel geplakt die ik net als de grote met de cricut heb uitgesneden. Tilda is ingekleurd met distress inkt en in de haren zitten eigenlijk kleine rozen maar ik heb er drie hotfix steentjes opgeplakt..

Als schudmateriaal heb ik kleine hartjes gebruikt en de rest spreekt verder wel voor zich denk ik zo.... rest my julie nog een fijne avond te wensen...Liefs Peet
zaterdag 12 juni 2010
Liefs van ons allemaal....

Deze kaart is mijn inzending voor de sketch bij Scrappin Challenge Blog. een leuke blog van Ilonka en Elly en een leuke bijkomstigheid... je kunt er nog wat leuks mee winnen ook. Ga eens een kijkje nemen en doe mee....Ik ga me nu klaar maken om Daniel weer aan te moedigen voor de 4daagse.. Enjoy Your day..Liefs Peet
En de winaars zijn...
Trommelgeroffel.......
Ik kon geen keuze maken want ik vind ze allemaal ontzettend mooi dus heb ik besloten om jullie allemaal een kleinigheidje toe te sturen, wat weet ik nog niet precies maar leuk zal het zijn. Willen jullie mij allemaal even je adres doorgeven zodat de postbode weet waar hij de vlopjes heen mag brengen? Liefs Peet
Ik kon geen keuze maken want ik vind ze allemaal ontzettend mooi dus heb ik besloten om jullie allemaal een kleinigheidje toe te sturen, wat weet ik nog niet precies maar leuk zal het zijn. Willen jullie mij allemaal even je adres doorgeven zodat de postbode weet waar hij de vlopjes heen mag brengen? Liefs Peet
vrijdag 11 juni 2010
Inzendingen voor de Candy
Zoals beloofd een collage van alle inzendingen voor mijn candy. het zijn stuk voor stuk juweeltjes en ik ben er superblij mee. Ik vind het ergens zonde om ze in me agenda te stoppen maar dit doe ik wel, Heb al wel bedacht dat als het jaar voorbij is ( en dan mogen we nog wel even hihi) dan ga ik van alle kaarten een leuk scrapboek maken...plannen zat.

gemaakt door de dochter van Stempelientje.. Brechje van 7 jaar( als ik het goed heb)

Sandra en vier van Stempelientje, die had de smaak goed te pakken.

Wendy, Ida, Creanora. CreaGea,Karin, Arina
Ik ga nog even rustige denken wie er de winaars zijn, dat valt niet mee zeker niet omdat k ze allemaal super vind maar ook omdat ik nog niet helemaal wakker ben * grijns*. Liefs en nog even geduld...Peet

gemaakt door de dochter van Stempelientje.. Brechje van 7 jaar( als ik het goed heb)

Sandra en vier van Stempelientje, die had de smaak goed te pakken.

Wendy, Ida, Creanora. CreaGea,Karin, Arina
Ik ga nog even rustige denken wie er de winaars zijn, dat valt niet mee zeker niet omdat k ze allemaal super vind maar ook omdat ik nog niet helemaal wakker ben * grijns*. Liefs en nog even geduld...Peet
En toen kwam ik dit tegen...
Er is niets zo veranderlijker dan de werkdruk hier in huis, zo ren je de benen uit je lijf en zo zit je regelmatig filmpjes te kijken op youtube, wat ook geen vervelende bezigheid is. Ik kwam vanacht al snuffelend dit filmpje tegen en ik heb er wel het een en ander van geleerd. Hopelijk jullie ook...
Ik las net in mijn mail dat er nog 1 inzending komt voor de candy dus ik wacht vandaag nog even af en anders is het helaas maar dan ga ik de winaar bekend maken.
Wens ik jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend, ik duik over vier uurtjes lekker in mijn bedje en ga vanacht nog 1 nachtje werken en dan heb ik ook heerlijk weekend... Liefs Peet
Ik las net in mijn mail dat er nog 1 inzending komt voor de candy dus ik wacht vandaag nog even af en anders is het helaas maar dan ga ik de winaar bekend maken.
Wens ik jullie allemaal een heerlijk zonnig weekend, ik duik over vier uurtjes lekker in mijn bedje en ga vanacht nog 1 nachtje werken en dan heb ik ook heerlijk weekend... Liefs Peet
donderdag 10 juni 2010
Het albumpje is klaar....
Een paar winters geleden had ik hele mooie foto`s gemaakt van al het sneeuw dat er op 1 dag gevallen was en die foto`s staan nog steeds op mijn pc te wachten tot er wat meegedaan word. Gisteren was ik hier de prut op mijn hobbykamer is aan het uitpluizen en kwam een chipboard boekje tegen. Ineens was er een idee voor mijn winterse foto`s...

De foto`s wil ik in sepia afdrukken zodat ze oud lijken en mooi in dit Vintage Boekje passen. De vlinder is een creatable van Marianne Design en persoonlijk vind ik het een mooie stans voor creaties in vintage stijl. De binnekant bewerk ik pas als ik de foto`s heb en die moet ik eerst nog even uitzoeken want ik heb er meer dan er in het boekje passen :-).

Ga ik zo verder met het opruimen van mijn hobbykamer want ik kan me kont niet meer keren, dan vanavond daniel naar de 4daagse brengen want die loopt 5 kilometer mee en dan snel douchen en naar me werk. Zo ben je heerlijk vrij en zo mag je weer werken.. ook niet erg hoor, ik ga met veel plezier naar me werk.
voor degene die meedoen met mijn candy... Ik krijg als het goed is vandaag nog 1 inzending en dan maak ik er een mooie collage van en morgen komt de uitslag. Liefs Peet

De foto`s wil ik in sepia afdrukken zodat ze oud lijken en mooi in dit Vintage Boekje passen. De vlinder is een creatable van Marianne Design en persoonlijk vind ik het een mooie stans voor creaties in vintage stijl. De binnekant bewerk ik pas als ik de foto`s heb en die moet ik eerst nog even uitzoeken want ik heb er meer dan er in het boekje passen :-).

Ga ik zo verder met het opruimen van mijn hobbykamer want ik kan me kont niet meer keren, dan vanavond daniel naar de 4daagse brengen want die loopt 5 kilometer mee en dan snel douchen en naar me werk. Zo ben je heerlijk vrij en zo mag je weer werken.. ook niet erg hoor, ik ga met veel plezier naar me werk.
voor degene die meedoen met mijn candy... Ik krijg als het goed is vandaag nog 1 inzending en dan maak ik er een mooie collage van en morgen komt de uitslag. Liefs Peet
woensdag 9 juni 2010
Zomaar.....
Alleerst wil ik jullie allemaal ( weer ) bedanken voor steeds weer die leuke reacties die ik altijd met plezier lees.

Geen idee of dit model kaart ook nog een naam heeft maar ik noem het maar even een kaartje op een kaartje :-). Je kunt zo op een snelle en simpele manier toch een leuke kaart maken en het is nog leuk om te doen ook nog.

Denk dat de foto wel voorzich spreekt niet..dan hou ik voor 1 keer eens lekker mijn mond dicht grijns....Liefs Peet

Geen idee of dit model kaart ook nog een naam heeft maar ik noem het maar even een kaartje op een kaartje :-). Je kunt zo op een snelle en simpele manier toch een leuke kaart maken en het is nog leuk om te doen ook nog.

Denk dat de foto wel voorzich spreekt niet..dan hou ik voor 1 keer eens lekker mijn mond dicht grijns....Liefs Peet
dinsdag 8 juni 2010
Pimp Jij Mijn Agenda Candy
Dit berichtje blijft boven aan de top plakken tot 8 Juni.

Is het geen geweldige naam/omschrijving van mijn candy?
Ik heb net een nieuwe agenda vulling gekocht en daar zaten een paar lege hoesjes in die je zelf mag vullen. Toen kwam er een " lampje " boven mijn hoofd en de candy was geboren. Ik zou het leuk vinden als jullie mijn agenda oppimpen door een kaartje te maken die ik in een van die hoesjes kan doen.
De spelregels....
+ maak een kaart die niet groter is dan 16 x 7,5 centimeter.
+ Kies een thema en wel een seizoen ( voorjaar, zomer, najaar of winter).Je mag ook iets nemen wat in dat seizoen voorkomt dus kerst, pasen , koninginnedag.
+ Mail mij even op Peetjes-freubelsite@live.nl om mijn adres te vragen en om jou adres achter te laten.
+ laat even een reactie hieronder achter zodat iedereen kan zien hoeveel
concurentie ze wel of niet hebben.
De kaarten kunnen tot 8 juni ingezonden worden dan kies ik er daar vier uit ( voor elk seizoen 1) en die krijgen een leuke prijs toegezonden. Ik laat alle inzendingen zien op mijn blog en ik ga een leuk album maken van al jullie creaties. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en jullie je denkcelletjes aan het werk zetten en mij een leuke agenda bezorgen...Succes Peet

Is het geen geweldige naam/omschrijving van mijn candy?
Ik heb net een nieuwe agenda vulling gekocht en daar zaten een paar lege hoesjes in die je zelf mag vullen. Toen kwam er een " lampje " boven mijn hoofd en de candy was geboren. Ik zou het leuk vinden als jullie mijn agenda oppimpen door een kaartje te maken die ik in een van die hoesjes kan doen.
De spelregels....
+ maak een kaart die niet groter is dan 16 x 7,5 centimeter.
+ Kies een thema en wel een seizoen ( voorjaar, zomer, najaar of winter).Je mag ook iets nemen wat in dat seizoen voorkomt dus kerst, pasen , koninginnedag.
+ Mail mij even op Peetjes-freubelsite@live.nl om mijn adres te vragen en om jou adres achter te laten.
+ laat even een reactie hieronder achter zodat iedereen kan zien hoeveel
concurentie ze wel of niet hebben.
De kaarten kunnen tot 8 juni ingezonden worden dan kies ik er daar vier uit ( voor elk seizoen 1) en die krijgen een leuke prijs toegezonden. Ik laat alle inzendingen zien op mijn blog en ik ga een leuk album maken van al jullie creaties. Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en jullie je denkcelletjes aan het werk zetten en mij een leuke agenda bezorgen...Succes Peet
Gratitude Is An Action Word...
Dit kaartje had ik al voor mijn weekendje weg gemaakt zodat ik nu al wat te showen heb hihi, denk niet dat ik vandaag tijd heb om te freubelen met al die was en prut die opgeruimt moet worden en dan de boodschappen niet te vergeten dus...

Gratitude is an action word is een stempel van Inkadinkado en ik vind het een erg mooie set, misschien gebruik je hem niet veel maar ik vind hem het hebben wel waard. Ik heb eerst met de creatables van Marianne een vorm ( hoe noem je deze eigenlijk pff) uit gecuttlebugt en deze vervolgens met een craquele stempel bewerkt. De inkt die ik heb gebruikt is Distress Walnut Stain en ook met deze inkt heb ik de randen bewerkt. De tekst is gewoon met stazon zwarte inkt gestempelt. Bloementjes, steentjes. lint en kant en je kaart is weer klaar. Enjoy Your Day en als ik weer alles op de rit heb kom ik jullie creaties weer bewonderen...Liefs Peet

Gratitude is an action word is een stempel van Inkadinkado en ik vind het een erg mooie set, misschien gebruik je hem niet veel maar ik vind hem het hebben wel waard. Ik heb eerst met de creatables van Marianne een vorm ( hoe noem je deze eigenlijk pff) uit gecuttlebugt en deze vervolgens met een craquele stempel bewerkt. De inkt die ik heb gebruikt is Distress Walnut Stain en ook met deze inkt heb ik de randen bewerkt. De tekst is gewoon met stazon zwarte inkt gestempelt. Bloementjes, steentjes. lint en kant en je kaart is weer klaar. Enjoy Your Day en als ik weer alles op de rit heb kom ik jullie creaties weer bewonderen...Liefs Peet
Datum voor de Candy...
Ik heb er een heerlijk weekend op zitten met prachtig weer. het was bere gezellig en eigenlijk te snel voorbij maar goed.. nu maar aftellen naar de grote vakantie.
Ik heb een paar verzoekjes gekregen of ik de datum van mijn pimp jij mijn agenda candy wil verschuiven. Ik denk dat iedereen daar geen probleem mee heeft dus heb ik de datum verzet naar vrijdag 11 juni as. Voor mij ook iets makkelijker want ik heb nog een boel op te ruimen en nu heb ik ook iets meer tijd. Liefs Peet
Ik heb een paar verzoekjes gekregen of ik de datum van mijn pimp jij mijn agenda candy wil verschuiven. Ik denk dat iedereen daar geen probleem mee heeft dus heb ik de datum verzet naar vrijdag 11 juni as. Voor mij ook iets makkelijker want ik heb nog een boel op te ruimen en nu heb ik ook iets meer tijd. Liefs Peet
vrijdag 4 juni 2010
Weekendje weg..
Zo nog een paar uurtjes werken ( tis nu 0.55u) en dan ga ik een met mijn familie een weekendje naar Drenthe ter gelegenheid van mijn ouders 40 jarig huwelijksfeest. Het weer hebben we al mee dus wat zal ons nog in de weg staan? Ik wens jullie allemaal een heel zonnig weekend en tot dinsdag...Liefs Peet
donderdag 3 juni 2010
Je moet er maar op komen...
Zo simpel maar ik vind het resultaat echt super... ik heb geen brayer om het uit te proberen maar ik ben bijna jarig *kuch* dus die zal er eerdaags wel komen want ik vind dit echt super leuk.... Liefs Peet
Overall in Vintage Stijl
Gisteren heb ik even een lekkere vrije freubeldag gehouden, niet omdat ik dat perse wilde nee...er kwam niets uit handen. Ik heb 2 pogingen gedaan en die mislukte compleet dat ik het er maar bij gelaten heb. Ik kreeg tijdens het opruimen vanmorgen van het ontbijt spul in eens een idee en tja... die heb ik maar even uitgewerkt...heb wel eerst netjes nog de ramen gelapt voor de zon er straks opschijnt en de kamer gedaan dus...Ik had nog een patroontje van een overall liggen die ik ooit ergens in blogland tegenkwam. Ik vond hem toen al leuk omdat je er alle kanten mee op kunt, kinderkaart, geboortekaart of... wat ik er van gemaakt hebt. Zag net trouwens toen ik de fotos op de pc zette dat de lintjes onder aan de pijpjes scheef zitten... ik zeg gewoon... luitjes dat hoort zo :-)

Ik heb een afdruk van een horloge gemaakt en deze aan een klein roestig kettinkje bevestigt en het andere uiteinde aan het zakje, zo is het net of het een zakhorloge is... vond ik wel geinig.

Het papier is van de Action, die kwam ik tegen toen ik er botjes moest halen voor de honden en voor ik het wist had ik een pakje in me mandje, nou ja voor 79 cent kun je het ook niet laten liggen wel. De vlinder en de tekst Les Papilons heb ik van internet af gehaald en deze heb ik wat bewerkt met Stickles en wat strass steentjes. De gespjes komen van de Xenos vandaan waar ze tegenwoordig ook leuk freubelspul hebben. Ga ik nu even met de poetsdoek door het huis heen dan is dat ook weer spik en span voor ik vanacht weer 1 nachtje ga werken. Enjoy Your Sunny Day...Liefs Peet

Ik heb een afdruk van een horloge gemaakt en deze aan een klein roestig kettinkje bevestigt en het andere uiteinde aan het zakje, zo is het net of het een zakhorloge is... vond ik wel geinig.

Het papier is van de Action, die kwam ik tegen toen ik er botjes moest halen voor de honden en voor ik het wist had ik een pakje in me mandje, nou ja voor 79 cent kun je het ook niet laten liggen wel. De vlinder en de tekst Les Papilons heb ik van internet af gehaald en deze heb ik wat bewerkt met Stickles en wat strass steentjes. De gespjes komen van de Xenos vandaan waar ze tegenwoordig ook leuk freubelspul hebben. Ga ik nu even met de poetsdoek door het huis heen dan is dat ook weer spik en span voor ik vanacht weer 1 nachtje ga werken. Enjoy Your Sunny Day...Liefs Peet
dinsdag 1 juni 2010
Ik ben in jubelstemming....
Normaal gesproken ga ik nooit naar bed als ik uit een nachtdienst kom maar ik heb zulke drukke nachten gehad en de laatste nacht was echt het toppunt had ik echt zin om even een uurtje of twee te gaan slapen. Alleen de kids mochten vandaag om 10 uur naar school ivm de kermis, tja dan ben ik al over de ergste slaap heen en ga dan toch maar door. Tegen half elf bracht de postbode de post en wat was ik verrast dat ik zon een leuke kaart van Nellie mocht ontvangen voor het winnen van haar candy. Het is echt een prachtkaart met heel veel leuke en mooie details en dan zullen we het inkleuren maar niet vergeten. Echt heel mooi ingekleurd. Was ik helemaal heppie met de kaart kwamen ze vanmiddag ook al mijn pons brengen die ik heb uitgekozen, nou dat maakt een vermoeiende dag toch goed niet?
Kijk zelf maar even hoe mooi de kaart is...

Nellie... nogmaals super bedankt met de mooie kaart en de pons!.
Duik ik nu lekker me nestje in om heerlijk bij te tanken.....Liefs Peet
Kijk zelf maar even hoe mooi de kaart is...

Nellie... nogmaals super bedankt met de mooie kaart en de pons!.
Duik ik nu lekker me nestje in om heerlijk bij te tanken.....Liefs Peet
Vintage Kaart In Beige en Bruin
YEAH... ik ben klaar met de nachtdiensten, tjemig wat een drukke bende was het vanacht, ik liep als een kip zonder kop rond en geloof me...das geen gezicht. maar goed we zijn nu even vrij tot .... donderdag dan mag ik nog een nachtje en als ik een beetje pech heb mag ik er morgen alweer in omdat mijn collega ziekjes is. Dan ben ik vast wel weer uitgerust. Ik heb de smaak te pakken van de Vintage stijl dus hier is nog een kaartje :-)

Ik heb een afdruk gemaakt met een achtergrond stempel, deze in het midden open gescheurd en de randen op sommige plekken wat omgekruld. daarna ben ik er met distress overheen gegaan en het begin was er al. Daarna heb ik de kaart met gat op verschillende vintageplaatjes gelegd om te kijken welke er leuk bij stond en dit meisje vond ik helemaal leuk. Met de cricut heb ik twee swirls uitgesneden en beplakt met hotfix steentjes. Het kant heb ik ooit op de rommelmarkt gekocht en het bruine lintje komt van een trui. Ja, ik bewaar alles dat zie je maar. Tegenwoordig doen ze overal van die lussen aan de truien dan blijven ze op een kledinghanger beter zitten alleen als je dan je trui aan hebt en er steeds die lussen uithangen...ergenis nummer 1 dus.. ik pak altijd gelijk de schaar en hoppa weg ermee...nou ja weg? In het bakje met lintjes gaat die uiteraard. Ga ik nu maar even een berg strijk weg werken, de kids eten met de gehele school lekker op school dus ik hoef ff met niemand rekening te houden.
Wil ik jullie allemaal nog even bedanken voor de goede tips wat betreft het schoon maken van de clearstamps, heb van de week een grote klus te doen dus als jullie me missen... dan zit ik tussen de clearstamps, sopje en babydoekjes ;_)...Enjoy Your day...Liefs Peet

Ik heb een afdruk gemaakt met een achtergrond stempel, deze in het midden open gescheurd en de randen op sommige plekken wat omgekruld. daarna ben ik er met distress overheen gegaan en het begin was er al. Daarna heb ik de kaart met gat op verschillende vintageplaatjes gelegd om te kijken welke er leuk bij stond en dit meisje vond ik helemaal leuk. Met de cricut heb ik twee swirls uitgesneden en beplakt met hotfix steentjes. Het kant heb ik ooit op de rommelmarkt gekocht en het bruine lintje komt van een trui. Ja, ik bewaar alles dat zie je maar. Tegenwoordig doen ze overal van die lussen aan de truien dan blijven ze op een kledinghanger beter zitten alleen als je dan je trui aan hebt en er steeds die lussen uithangen...ergenis nummer 1 dus.. ik pak altijd gelijk de schaar en hoppa weg ermee...nou ja weg? In het bakje met lintjes gaat die uiteraard. Ga ik nu maar even een berg strijk weg werken, de kids eten met de gehele school lekker op school dus ik hoef ff met niemand rekening te houden.
Wil ik jullie allemaal nog even bedanken voor de goede tips wat betreft het schoon maken van de clearstamps, heb van de week een grote klus te doen dus als jullie me missen... dan zit ik tussen de clearstamps, sopje en babydoekjes ;_)...Enjoy Your day...Liefs Peet
maandag 31 mei 2010
Vintage Kaart
Tjonge jonge wat doen die alarm bellen het goed deze tijd, aankomende nacht doe ik maar rollerskates onder want de zolen onder me schoenen slijten aardig met al dat ge-ren. Gelukkig hoef ik nog maar 1 nachtje. Gisteren voor ik naar me werk ging was ik aan deze kaart begonnen en wat baalde ik dat ik naar me werk moest want ik was zo lekker bezig.....

Het plaatje heb ik ooit van internet gehaald en opgeslagen op me pc alleen uitprinten ging nooit want me printer deed niet wat ik wilde. Nu is van de week me printer gemaakt en heb ik onwijs veel plaatjes uitgeprint dus.... ik kan er voorlopig even tegen aan. De kaart verder heeft denk ik geen uitleg nodig wel?
Heb ik nog een vraag aan jullie...
Wie weet hoe ik clearstamps weer schoon krijg en dan bedoel ik niet van de inkt maar dat ze weer beter plakken op het stempelblok? Mijn favoriete vlinder blijft haast niet meer plakken op het acrylblok en daar kan ik dan weer van balen.
Alvast bedankt voor het meedenken....Liefs Peet

Het plaatje heb ik ooit van internet gehaald en opgeslagen op me pc alleen uitprinten ging nooit want me printer deed niet wat ik wilde. Nu is van de week me printer gemaakt en heb ik onwijs veel plaatjes uitgeprint dus.... ik kan er voorlopig even tegen aan. De kaart verder heeft denk ik geen uitleg nodig wel?
Heb ik nog een vraag aan jullie...
Wie weet hoe ik clearstamps weer schoon krijg en dan bedoel ik niet van de inkt maar dat ze weer beter plakken op het stempelblok? Mijn favoriete vlinder blijft haast niet meer plakken op het acrylblok en daar kan ik dan weer van balen.
Alvast bedankt voor het meedenken....Liefs Peet
Abonneren op:
Posts (Atom)