donderdag 4 juni 2009

love




Was ik vandaag toch aan het proberen om een filmpje voor jullie te maken, kreeg veel vragen over hoe ik mijn kralen opbergde en hoe ik te werk ging, maar mijn camera was het er geloof ik niet mee eens want die wilde niet echt mee werken. Had ik eindelijk gewonnen van me camera en wist ik hoe die ook al weer werkte ( lange tijd in de kast gestaan) komt de postbode en druk als een gek op de bel en je raad het al....die was heeeeeeel goed te horen in me filmpje. Heb voor vandaag de moed maar opgegeven en ben maar aan een kaartje begonnen : ).
De achtergrond van de kaart heb ik met inkt bewerkt en het onderste gedeelte is met de cuttlebug gedaan. ( Thanks hobbymaatje voor het cuttlebuggen). De swirlsafdruk heb ik met een goudkleurige stift gekleurd en met distress inkt een oude look gegeven. Vervolgens heb ik een andere kaart een oude look gegeven dmv chalk. Op de kleine kaart heb ik eerst een afdruk van de dame gemaakt, gemaskert en vervolgens rondom in okerkleur kleine vlindertjes gestempeld. de randen van de kaarten heb ik met paarse inkt bewerkt. Verder heb ik de kaart afgewerkt met paper flowers, brads, knoopjes en een metalen laber waarop ik een rubon "love" op heb gedaan, wat veertjes en het resultaat is weer op de foto te bewonderen.......Liefs en het filmpje houden jullie nog te goed....Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet