vrijdag 5 juni 2009

spetter spatter..

Zoals misschien meerdere freubelkonten hebben had ik ook zoiets van....dit moet ik niet weg gooien want misschien... Ik heb het over de sheets waar de clear stamps opzitten. Daar zit altijd een afbeelding op van de stempel en die heb ik hier in de kaart verwerkt. Ik heb een soort doorkijkkaart gemaakt. In het venster heb ik dus dat sheet van de clearstamp geplakt en aan de binnen kant de stempel zelf gestempelt en ingekleurd met aquapotloden. Als je de kaart dicht doet dan heb je een heel mooi effect met de zwarte lijnen van de sheet. Verder is de kaart vrij simpel gehouden, handdoekje heb ik met foam op geplakt om zo wat diepte effect te krijgen, wat flowers en brads als bloemkern en een paar strass steentjes. Liefs Peet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet