dinsdag 28 juli 2009

Verjaardagskaart








Hier is die dan.....tadaaaaaaaaa de kaart voor mij zus....Moon gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik heb plaatjes van een knipvel van Marjolein Zweed gebruikt en helaas komt het niet goed over maar ik heb ze zo gezellig met stickels bewerkt....ben gek op stickels hihi. Verder heb ik aan de binnen kant een envelopje geplakt waar ik straks geld ( dit lees je niet he moon grijns) in kan doen, aan de andere kant heb ik een stuk schrijfpapier bewerkt en beplakt zodat ik daar een leuke tekst kan neerschrijven.....Enjoy your day.....Liefs Peet


1 opmerking:

  1. heeeeeel mooie kaart hoor !!!!

    waarom zet je hem niet op een of andere challenge ???

    je wint er vast wat mee !!!

    ik heb al 2 x een prijs gewonnen !!!
    1x de eerste prijs... met de kaart met de blote elf.. op inderdaad een amerikaanse challenge..er is een zak met goodies naar me onderweg vanuit amerika !!! ben zo benieuwd !!!
    en 1x was ik in de top5 gekomen.. daar kreeg je zo'n blinkie van... wat je aan de kant van je blog kan zetten.. het kostte me 3 dagen voor ik wist hoe je dat daar neer kon zetten.. ik vind deze blogspot niet erg duidelijk hoor.. ik snap er geen snars van..
    alles komt nu aan de linkerkant.. en de rechterkant is helemaal leeg..ik krijg niks geplaatst daar..
    en sommige blinkies die bewegen.. die krijg ik helemaal niet op mijn blog.. dan zie je niks.. of een half plaatje..
    en hoe je je blog zo mooi kan versieren zoals jij dat heb gedaan.. das voor mij een groot raadsel..hahahaha ik ben eigenlijk gewoon een kaartenmaakster.. geen pcwizzard !!!

    enne... er reageren zoveel engelstalige mensen.. omdat de kaarten meestal met amerikaanse en engelse en 1 australische uitdagingen meedoen..
    ik heb sinds gisteren ineens 4 volgers !!!
    goh... een finse en een arabische.. en jij en een amerikaanse..
    hahaha tis een hele brief geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet