zondag 2 augustus 2009

Leuk met stickles

Zoals ik gisteren al melde kun je leuke dingen met stickles doen, vandaag laat ik zien wat ik bedoel. Ik heb gebruikt de clear stickles van ranger, een plaatje, een bloem ( voor weinig gehaald bij de kwantum) en een stempelafdruk.
Druk wat stickles op de plek wat je wil laten "glitteren"


Smeer het met je vinger uit tot het helemaal met stickles zit. Laat het goed drogen.


Vervolgens heb ik de bloem ook met stickles voorzien en....



Zo kun je het verschil goed zien toch?




Vervolgens heb ik er dit kaartje van gemaakt en voor de verandering nog meer stockles maar dan een andere kleur gebruikt. Sorry blijft leuk spul...hihi




De Bloem zoals die uiteindelijk geworden is! En nu ik aan het eind ben vraag ik mezelf eigenlijk af waarom ik dat stempelafdrukje op de foto heb gezet :-((....enjoy your day en bij vragen.... peetjes-freubelsite@live.nl Liefs Peet






1 opmerking:

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet