zondag 14 februari 2010

Get Well....


Hallo Dames..
Wat is het wereldje toch weer mooi wit en een het is een keer wat anders...een witte carnvalsoptocht. Ze komen hier met de optocht door de straat dus ik ga mooi boven voor het raam staan met een warme beker koffie. Ik heb maar weer eens een zieke kaart gemaakt, met dit weer word je ook wel ziek niet dan? Ik heb hem vrij eenvoudig gemaakt maar door de stempel van de eend ( ik vind hem toch zo leuk he) word het toch weer net ff iets leuker toch? Ga ik snel verder met me kaart, heb gisteren op youtube zon leuke kaart gezien die ik nu aan het maken ben en als die af is zal ik hem posten...Enjoy Your White Day....Liefs Peet

5 opmerkingen:

  1. hoi Peet wat een lief kaartje. en wat een mooie kleuren. Een fijne valentijns dag.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bofkont, dat je van boven de optocht kunt zien!
    Wij kijken wel op omroep Brabant naar de optocht met iets lekkers erbij voor de tv.Is ook niet zo koud en hebben ook goed zicht op alles.
    ALAAF!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi petra
    wat een schitterend kaartje
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Peet,

    Heel mooi hoor. Ik vind hem prachtig.

    fijn weekend nog en veel kijkplezier met de carnavalstoet hé.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje Petra hij is helemaal geweldig
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet