zondag 14 februari 2010

Hier is die dan........


Nou dames hier is die dan, de leuke kaart die ik gisteren op you-tube tegen kwam en er eigenlijk al direct gek van was. Als ik het goed heb noemen ze dit een " Secret Panel Card" en waarom dat zie je op de laatste foto een beetje. Het is erg moeiijk om dit via fotos duidelijk te maken. Als boven de pc is aangesloten en ik mijn webcam weer heb geinstalleerd kan ik videos maken, das een stuk duidelijker. Let wel dit is nog maar een soort van probeersel, ik heb het via video moeten zien en dat valt niet altijd even mee. Maar goed dit is dus de voorkant van de kaart.

Dit is de binnenkant van de kaart als je hem helemaal opent.

En dit is dus het "Secret Panel". Dit zie je niet als je de kaart opent maar als je goed kijkt zit er in het midden van de binnenkant nog een opening en als je die opent krijg je dit te zien...Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders vragen staan vrij.Ik ga weer aan de slag met dit soort kaart want het is zo leuk om te maken.. Liefs Peet

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Peet !!
    en wat een werk zeg. !!super!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeej Peet!!

    Wat een super leuke kaart heb je gemaakt, das een keer wat anders!! Errug gaaf!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk model kaartje zeg :)
    En wat heb je er een prachtige creatie
    van getoverd! Love it...

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he jij bent lekker op dreef zeg erg mooi is ie geworden, neem je die mee als je hier heen komt kan ik hem in het echt beworderen.
    weet je al wanneer je wilde en kunt komen
    liefs sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauwwwwwwwwwwwwwww wat een mooie is is helemaal anders helemaal gaaf hoor Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart is dat zeg
    lijkt me wel erg ingewikkeld

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi petra
    wat een super leuke kaart heb je weer gemaakt zeg
    helemaal super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw Peet wat een supergave kaart. Echt helemaal toppie. En het papier past zo mooi bij je nieuwe achtergrond. GAAF HOOR!!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet