woensdag 26 mei 2010

Butterfly`s

Wat een geweldig land hebben we toch :-( Ben ik gisteren stad en land afgelopen om voor de kids sandalen te halen...kunnen ze nu de regenlaarzen weer aan zucht. En de kids wilde perse de sandalen en een korte broek aan naar school dus die zullen het wel lekker koud hebben brrr. Het is wel lekker freubel weer dus ik ben ook maar weer is even aan de slag gegaan...

Ik was van plan een ander model kaart te maken maar ik ben tot dit resultaat gekomen en vraag me niet hoe en waarom. Ik vind hem zelf wel toppie geworden, beetje vintage achtig.

Ik zou zeggen maak er een gezellige dag van.. ik ga met Daniel cakejes bakken als zijn plannen niet veranderd is want Daniel is net als het weer...Liefs Peet

13 opmerkingen:

  1. Hallo Peet het is inderdaad een snoeppie echt vintage je hebt er weer wat moois van gemaakt

    fijne dag Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Petra,
    mooi geworden dit kaartje. Vooral de veertjes die je erbij hebt gebruikt. Geloof dat moet ik ook een wat vaker doen.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg hey, had ook net slippers voor kevin gekocht.... ballen maar ja. Wat heb je een geweldig mooi projectje gemaakt! super zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Peet,

    Ha ha, ja, maar je verveelt je hier nooit met het weer! Het blijft spannend, toch?! Ach, en die sandalen die hebben ze dan gewoon vast, want ik weet zekers dat het mooie weer en nog wel volop aan gaat komen en liever eerder dan later natuurlijk! ;-)
    Mooie kaart, super leuk vintage! Leuke papiertjes en kleuren. Die vlinders er op zijn ook erg leuk. Mooi gemaakt weer, meis!

    Liefs,
    Wen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtige kaart Peet.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem helemaal geweldig en het is zeker
    een topperd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Petra.
    Ik vind hem zo mooi dat model en die vintage allemaal één geheel,echt superrr.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwie wat ziet dat erg schitterend uit helemaal geweldig en wat een mooie papierlijn heb je ervoor gebruikt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk, dat is nou weer zo sympatiek van het weer: het is donker, zodat je zo'n mooi kaartje kunt maken. en zodat je je schoeisel kunt afwisselen, en lekker cakejes bakken. En de volgende keer brand je weer je tuin uit en heb je helemaal geen zin om wat te doen.
    Het "weer" weet het toch echt beter dan wij mensjes, hoor! (sorry, ik hoor mijn moeder praten)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wouw schitterend kaatje peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi peet,

    schitterend wat heb je er weer wat moois van gemaakt, ja meestal begin je ergens aan en dan is het resultaat heel wat anders dan je in gedachten hebt, maar deze is bijzonder goed gelukt, erg mooie kleuren en een hele mooie papierlijn, leuk ook met de veertjes en vlinders, echt schitterend mooi.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is weer een plaatje geworden, ben ook niet anders gewend van jou.

    ik hoop dat de cakejes zijn gelukt ihihhihihih.

    groetjes de "muts"

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw wat een prachtige kaart,vind hem supermooi.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet