maandag 3 mei 2010

het is maar een idee....

Ik krijg nog wel eens de vraag wat ik met al die kaarten doe. Ik stuur er een heel veel op maar zoveel als ik er maak krijg ik nooit niet verstuurd dus dacht ik het volgende.. Als je het leuk vind stuur je mij een kaart van jou ( samen met een gefrankeerde envelop met naam en eigen adres) en dan verdeel ik de kaarten onderling en stuur je een kaart van een ander weer terug...beetje duidelijk? Als er een beetje animo is dan werk ik het verder uit maar ik wil eerst weten of er mensen zijn die dit een leuk idee vinden...Liefs Peet

1 opmerking:

  1. Hi Peet!

    Ik vind het een erg leuk idee! Alleen lastig om in te schatten hoeveel porto er op moet, want de kaarten wegen allemaal anders... Misschien postzegels er los bij in een vast bedrag, zodat jij gemiddeld goed uit komt? Leuk idee! Ik ben altijd wel in om leuke kaarten te ontvangen! Beschreven of onbeschreven? Het is maar een idee, maar wel een leuk idee, Peet!

    Liefs,
    Wen

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet