dinsdag 31 augustus 2010

Friends Always

Je hebt wel eens van die dagen dat je heel veel wilt maar er eigenlijk niet veel uit je handen komt, nou dat had ik vanmorgen, was van plan de boven verdieping eens onder handen te nemen maar ik was weinig vooruit te branden. Ik heb daarom maar eens me freubelspul geraadpleegd ( altijd een goede afleiding toch..) en een kaartje gemaakt...

De stempel is van Papillio en ik vind het zon leuk merk dat ik heb  meegedaan om dt-er te worden van hun blog. Als het goed is komt er deze week bericht of het wat geworden is ja of nee. We zullen wel zien. De bloem is gemaakt met een mal van Joy en de swirls evenals de vlinders zijn met de mallen van Marianne Design gemaakt. De tekst stempel is van Wild Rose Studio. Het papier is van My Minds Eye. Dan ga ik nu toch de boven verdieping onder handen nemen aangezien er morgen weinig van komt denk ik. Ik spring vanacht even in voor een collega die het absoluut niet op nachtdiensten heeft dus komt er morgen weinig van poetsen terecht ben ik bang. Allemaal weer bedankt voor jullie bezoekje...Liefs Peet

9 opmerkingen:

  1. Ok, dan bewaar ik zo ook maar z'n kop, baat het niet dan schaad het niet zullen maar zeggen.

    Mooi kaartje heb je gemaakt, succes dan maar hé zal voor je duimen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje geworden! En dat voor even tussendoor :-) Geeft wel meer voldoening dan de bovenverdieping doen hahaha.
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi kaartje heb je gemaakt
    dat is beter dan soppen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supermooi kaartje en leuke opruimtips heb je geplaatst.
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schattig stel op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ontzettend gaaf geworden ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet