donderdag 30 september 2010

Probeerseltje

Nog een nacht te gaan en das maar goed ook want ik struikel al haast over me wallen die ik in deze dagen heb gekweekt. Ik vind nachtdiensten superleuk om te doen maar het zou zo fijn zijn als je ook lekker kunt slapen. Ik ga om half negen naar bed als de kids naar school zijn en om half twaalf-twaalf uur ben ik al weer klaar wakker pffff. Ik probeer s`avonds nog wel is op de bank te gaan liggen maar dan betrap ik me erop dat ik toch weer tv aan het kijken ben en naar bed gaan... ik lig dan maar te woelen en te draaien dat ik die moeite niet eens meer neem. Maar oke, genoeg zielig gedaan ( eind van de maand lag ik weer) op naar mijn probeersel..
Ik had vanacht toch maar weet het een en ander mee genomen en heb dit gemaakt...
Ik heb een ronde masker gemaakt en deze op de kaart geplakt ( moet een ondergaande zon voorstellen ) en toen ben ik met distress kleuren over de Glossy Cardstock heen gegaan. Welke kleuren het zijn weet ik niet meer want dit heb ik tussen de bedrijven gedaan. De randen heb ik met distress Vintage Photo gedaan, die kon ik wel onthouden. Daarna heb ik een stempelafdruk van het hert gemaakt, wat niet helemaal gelukt is want ik had iets teveel inkt en ik glee met me stempel uit op het cardstock. Daarna heb ik het hert gemaskert ( nee hij ging niet naar het gemaskert bal toe) en vervolgens heb ik in beide hoeken een afdruk gemaakt van de dennetak. persoonlijk vind ik dit te groen maar voor een probeerseltje mag ik niet klagen toch?

Dan heb ik ffkes een vraagje...
Ik heb na lang ontstoffen mijn cam gevonden om tutorials mee te maken maar...zitten de medebloggers daar wel op te wachten aangezien je heel veel filmpjes kunt kijken op you-tube. Zoja..wat zouden jullie dan evt willen dat ik liet zien..ik heb al 1 verzoek ( jaja ik heb fans grins) en dat is hoe ik inkleur met aquarelpotloden. Dus dat filmpje komt eraan.Suggesties zijn welkom en als jullie denken van...laat maar ..ook ffkes zeggen dan zal ik jullie er niet mee lastig vallen....Ga ik even stoeien met een kaart en wens ik jullie een fijne donderdag toe...Liefs Peet

6 opmerkingen:

  1. Wat een stijlvolle kerstkaart met die ingetogen kleuren! En ja, van mij mag je gerust een paar filmpjes maken. Dan kan ik je eens live horen ;o)
    En ik heb ook een verzoekje. Je hebt eens een bloemetje gevouwen met een theezakje en vond dit knap om te verwerken op een kaart. Maar zoiets kan je best in een filmpje leren vind ik.
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nora, das ook nog een goeie om te doen, ga er mee aan het werk meis...Liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat origineel prachtig en heel stijlvol is dit geworden, en succes vannacht met je nachtdienst

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Ik vind dat altijd wel tof zo'n tutorial en ga niet echt op zoek op You-tube, ben niet zo'n internet-artiest en kijk dus enkel bij mensen die ik volg :)
    Je kaartje vind ik super hoor, bij mij komen die takjes meer blauw-achtig uit dus ik vond het super !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem super je kaartje Peet
    en het ene filmpje kan je intressen hebben en de ander niet maar als jij het leuk vind gewoom doen
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Petra.
    Meis hoe hou je het vol,ik bewonder je echt hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet