vrijdag 1 oktober 2010

A Very Merry Christmas...

Omdat ik het liefst bij daglicht inkleur was het vanmorgen een verassing hoe deze stempelafdruk was geworden. Ik heb hem vanacht ingekleurd en op mijn werk is niet echt het juiste licht om te kleuren maar...het valt me niet tegen.
Ik ben toch even helemaal kwijt waar dit stempeltje van is, maar er zal er vast wel eentje zijn die me dit kan vertellen.Het papier zijn rest stukjes van Prima Marketing, je ziet er niet veel van maar ja...ik had ook niet zoveel stukjes meer dus ik moest een beetje foetelen :-). De stansjes van Marianne Design en de pons van Martha Steward mochten dit keer ook weer meedoen met dit kaartje en uiteraard mogen de stickels op de vleugels en mutsje niet ontbreken. De brads komen uit mijn voorraad en die liggen er al een tijdje dat ik niet meer weet waar ik die vandaan geplukt heb. Wil ik jullie allemaal een goed weekend wensen en tot de volgende creatie...Liefs Peet

13 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, Wat een lief kaartje! Erg mooi van kleur! Ik ben een nieuwe volger van je. Ik heb je blog gevonden via Marianne. Ik vind dat je erg mooie dingen maakt! Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaartje weer Peet!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en hij is
    erg mooi ingekleurd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een sprookjesachtige kaartje!!! Heel mooie kleuren en wat een lief plaatje! Ik weet ook niet van wie, maar als ie maar leuk is toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super goed is die gelukt hoor, prachtig kaartje is het in deze kleurtjes, ook voor jullie een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Petra,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    En wat een mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeej Peet!!

    Wat een prachtig kaartje!!
    En volgens mij is het stempelt van Sugar Nellie. Maar zeker weten doe ik het niet.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart! Leuke kleuren, iets anders dan de traditionele.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie Peet die dtempel is van sugar Nelly dacht ikkkkkkkk maar je kaart is schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi kaartje en jij ook een fijn weekend
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Petra. Mooie kleuren.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig gekleurd en dat je gefoeteld (gefoefeld in Antwerpen) hebt met je restjes papier valt helemaal niet op!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet