maandag 4 oktober 2010

Thinking Of You...

Even een keer iets anders dan anders kaart en ik moet zeggen... ik vind hem wel geslaagd.
Het papier is van My Minds Eye en van Making memories en ze passen perfect bij mekaar. De afdruk is van Penny Black en deze heb ik bestooit met embossingpoeder Ancient Gold.Het goudkleurige heb ik in de bloemen terug laten komen dmv goudkleurige bloemdraadjes.
Beetje moeilijk te zien maar de bloemen heb ik deels van theezakjes gemaakt en in dit geval de herfst theezakje van de Pickwick.
Jammer dat het niet zo mooi overkomt want ik vind het erg leuk zo en met de herfstthee zakjes ben je al meteen in herfst sfeer. Van de week als ik uit de nachtdienst ben ga ik er een video tutorial over maken dan kunnen jullie deze bloemen ook maken.. ik zou zeggen theezakjes verzamelen want het is erg verslavend....Liefs Peet

15 opmerkingen:

  1. wat ben jij lekker opdreef,
    je kaartjes zijn heel mooi
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wouw schitterende kaart peet
    echt geweldig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een prachtig kaartje zeg.
    Ik heb helaas pas een hele hoop theezakjes weggegooid maar kijk wel uit naar de tutorial, ga maar weer sparen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en super stijlvol is dit kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauuuw wat een mooie creatie

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. EEn prachtige kaart is dit Peet.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig stijlvol kaartje, ben benieuwd naar je tutorial.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi

    schitterend kaartje!!

    mooi papier!!

    en ik ben heel benieuwd hoe je die bloemen maakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben heel erg benieuwd naar je tutorial, ik vind het een heel mooi kaartje !!!!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net met de verhuizing mijn verzameling theezakjes weggedaan. Maar als theeleut heb je natuurlijk zo weer een serie. Ben erg benieuwd.
    Je kaartje ziet er in iedergeval heel leuk uit.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauuw!! Erg gaaf die bloemetjes.
    Leuk idee ook met die theezakjes.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje en ook je voorgaande kaartjes allemaal supermooi en heel mooi de oorbellen
    liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Okay.. laatste reactie voor vandaag.. Wat a stunning card! Zo mooi! Heel gaaf gedaan.

    Pss.. ik kom waarschijnlijk in November naar Nederland toe voor 2 weken. Helemaal zin in. Als ik nog iets van je kan meenemen moet je het me maar laten weten. Hardstikke leuk. Welkom. Het versturen binnen Nederland is altijd beter dan vanuit Canada. :)

    Liefs van Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat een geweldig mooi kaartje peet:)
    en dat hij hier op me kast staat is helemaal geweldig:)
    bedankt echt super lief van je:)
    ben blij dat ik gisteren bij thuiskomst van de kapper je kaartje op de mat vond:)
    weet niet of ik vanmiddag na de operatie wat kan zien;)
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet