vrijdag 10 december 2010

Friends

Nu de meeste kerstkaarten de deur uit zijn heb ik me aan de challenge van Sweet Pea Dream gewaagd. De opdracht voor deze keer is Monochromatic Sweet Pea. Was wel even denken en puzzelen maar tis me toch redelijk gelukt dacht ik zo...


Ik heb de bruintint gebruikt en een beetje gesmokkelt en wat zwart gebruikt, mag de pret niet drukken wel? De stans die ik aan de zijkant van de stempelafdruk heb gebruikt is een hoekstans van Marianne Design, zo is het net of er een vlinder achter zit niet? Verder heb ik de kaart vrij rustig gehouden omdat ik vind dat de stempels van Sweet pea Dreams al een plaatje opzich zijn en geen toeters en bellen nodig hebben..mijn bescheiden mening weer he :-).
Wens ik jullie een heel fijn en gezellig weekend toe...Liefs Peet.

De aquamarkers die ik heb gebruikt zijn...
+ Gezicht en schouder: Distress Tattered Rose.
+ Haren: Lamp Black, Gold Ochre, Mocha.
+ Jurk: Golden Brown, Sepia
+ Topje en bloem in het haar: Gold Ochre.
+ Staart en bloemen: Lamp Black.
+ Tak: Sepia.
+ Vogel: Gold Ochre, Mocha

15 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige kaart en een geweldige mooie afbeelding. Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt mooi geworden, ook een prachtige stempel idd.

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat een gaaf kaartje, prachtig in die kleurtjes, en veel succes met de challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi kaartje vind de kleuren ook zo mooi grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Peet!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja... wat zijn de stempels van sweet pea een prachtige plaatjes om te zien. Heel mooi gekleurd en een super kaartje heb je ermee gemaakt. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, ik vindt het erg monocromatisch hoor.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks dat het maar 1 kleur is, is het geen saai kaartje. Knap!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Petra,leuke stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend mooi kaartje! Leuk hè, die sweet pea stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel gaaf je kaart, niks meer aan doen groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauuw wat een schitterend kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You did a fabulous job on this card. I love the subtle look to it!

    Thanks for joining us on our Monochromatic challenge. Good luck and hope to see more of your wonderful artwork!

    KymKreates
    Sweet Pea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GREAT Job on this !! Your coloring is AWESOME :)

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet