maandag 31 januari 2011

Word Snel Weer Beter....

Moest gisteren wel lachen toen ik met dit kaartje bezig was, de ene was nog harder aan het hoesten dan de andere dus het is wel een toepasselijk kaartje. De mannen zijn toch heerlijk naar het werk en school en ik heb heerlijk met de muziek lekker hard de boven verdieping gedaan en nu is het koffietijd... kan ik ondertussen het kaartje even plaatsen...

Ik vind deze knipvellen zo geinig en wat mij betreft mogen er ook wel stempels van komen ( of zijn die er al...dan loop ik gigantisch achter..). Het papier is van een paperbloc van Makings Memorys en ik heb dit keer zowaar de randjes niet gedistresst...was ik vergeten en ik moet zeggen..tis wennen.
De stanzen die ik heb gebruikt zijn van Nellie Snellen en van Marianne Design. De tekststempel is ook van Marianne Design. De vlinders zijn met een pons van de Action gemaakt en die heb ik wel lichtelijk gedistresst want het geel knalde me kaart af en was zo niet mooi....Wens ik jullie een hele fijne maandag ...Liefs Peet

18 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje. Als je daar nog niet van opknapt weet ik het niet meer.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, als je dit kaartje krijgt, voel je je vast meteen een stuk beter. Leuk zeg. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje, daar knap je van op !
    Gr, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Petra,
    Knipvellen is niet zo mijn ding. Het ziet er wel leuk uit hoor. Vrolijke kleurtjes.!
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke kleurtjes als ze daar niet beter van worden weet ik het niet meer grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Petra, Wat een super vrolijke kaart. Prachtig gemaakt. Fijne dag. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke kaart Petra!
    Helemaal leuk geworden dacht ik zo!
    Daar kikker je direct van op.

    Lieve groetjes,C
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Peet, wat een super mooi kaartje.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een zonnig kaartje, prachtig met dat leuke ventje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Peetje!

    Ha ha, nou ja, dan moet je deze maar aan jullie zelf sturen dan!!. Hopelijk zijn jullie snel weer beter allemaal. Een super vrolijk kaartje dit!!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk kaartje! En beterschap met je hoestende mannen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heeeej Peet!

    Wat een ellende bij je thuis! En dat nog wel bij mannen!
    hahahah.
    Arme jij.
    Maar je hebt een super mooi kaartje gemaakt hoor.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig kaartje daar wordt je volgens
    mij snel beter van

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super fleurig kaartje Peet, erg leuk!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Petra,leuk plaatje,vrolijk papier.
    Daar word je wel beter van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet