dinsdag 1 februari 2011

Paarse Ketting...

Ik had  de kralen al klaar liggen om gebruikt te worden alleen het idee ontbrak en.... die is vanmiddag geboren.
Helemaal mijn kleurtje...Paars. De hangers met paarse strass steentjes komen bij de Xenos vandaan en in combinatie met kralen die ik nog had is hij wel leuk geworden al zeg ik het zelf. Op de ornamentjes moeten nog twee paarse strass steentjes geplakt worden maar... ik heb ze niet meer en aan de ene kant vind ik het zo zonder ook wel mooi.
Bijpassende oorbellen mogen eigenlijk niet ontbreken wel dan?... Wens ik jullie een gezellige dinsdag toe en bedankt voor jullie bezoekje en reacties, das altijd leuk om te lezen..Liefs Peet

5 opmerkingen:

  1. Hoi Petra

    heel mooi je ketting en je oorbellen

    liefs diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woh peet, wat geweldig mooi en ja die kleur hè, dit is echt een hele mooie ketting, en ik mis de strass steentjes echt niet op de ornamentjes, ik vind hem erg mooi gedaan zo.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi setje zo. Ik zou dat ook best wel willen zelf sieraden maken, maar heb daar helemaal geen geduld voor ben ik bang.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Petra, Wat een prachtige ketting. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wouw peet wat een leuke ketting en oorbellen
    ik wist niet dta je ok sieraden maakte? hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet