donderdag 7 juli 2011

Kado Kaart

De achtergrond van deze kaart heb ik gemaakt op een correspondentiekaart en deze met verschillende kleurtjes Brilliance inkt en verschillende rondjes bestempelt. Daarna ben ik er met distress walnut Stain over gegaan en zo kreeg ik weer dat oude lookje waar ik toch zo dol op ben. Hoor ik daar gerard joling praten :-).

Het lint heb ik ooit bij Intratuin gekocht en de knoopjes komen uit mijn knopenverzameling. Knopen kun je niet genoeg hebben is het wel?

De rand heb ik ook weer gemaakt door rondjes op correspondentiepapier te stempelen en vervolgens uit te knippen. Ook hier heb ik het weer bewerkt met distress Walnut Stain. De vlinders en de tekst komen uit de stempelset van Eline`s Huis.
Close uppie van de bloem. Ik zag hier een voorbeeld van op mijn reis door Youtube land en ben het gisteren is wezen uitproberen en dit is het resultaat.....ik vind hem zelf zeer geslaagd....Liefs Peet

11 opmerkingen:

  1. whow prachtig is dit chique kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij toch goed in zelf achtergrondjes maken! Dit is weer een superkaart!!
    Liefs,Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HoiPeet,
    ik vind deze kaart ook heel erg mooi.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Peet,

    Wauw, wat een mooie blikvanger, die bloem! Super gemaakt!!!
    Een roze beauty!!

    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt super geslaagd

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart peet
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoy peet
    wat een mooie achtergrond en die bloem is helemaal geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Peet! Dit ziet er weer schitterend uit zeg!
    Heel mooi gemaakt!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze moeten jou ook niet los laten lopen in blogland... ;-)
    Maar met Roodkapje loopt het dit keer goed af en ze heeft een hele mooie bloem geplukt! Heb alleen wat vraagtekens bij haar muziekkeuze. Maar grootmoeder vindt die oude look vast ook wel leuk.

    mazzel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Petra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the close uppie van je mooie kaart! Wat een schatje.. De achtergrond is ook heel mooi gedaan meid. Super.
    Mijn moeder schreef me vandaag dat ze een bedank kaartje van je had ontvangen. Wat ben je toch een lieverd. Je post heeft ze ook al vandaag naar je toe gestuurd.. Helaas vond ik het kaartje wat ik voor je had gemaakt met groetje op mijn bureau (sigh) creatieve mensen en hun bureaus.. beetje jammer.

    Meid, heel veel liefs en de hartelijke groetjes van Pauline

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet