donderdag 15 december 2011

Tag

Ik ben tussen de bedrijven door even wezen spelen met verschillende technieken en die heb ik gezellig saampjes op 1 tag geplakt...
Ik heb een tag met Distress Vintage Photo bewerkt en er met Archival Sepia inkt afdrukken van Craquele op gedrukt. De randen van de tag zijn met de paper distresser bewerkt en daarna ben ik er met Distress Vintage Photo erover heen gegaan. De achtergrond ( achter de kooi) heb ik gemaakt met Kraft Glassine en Alcohol Ink van Tim Holtz. Na het embossen ben ik er met Perfect Pearls Interference Blue overheen gegaan en heb dit verhit met de heattool. Vervolgens ben ik er heel lichtjes met Paintdabber Pitch Black overgegaan en heb ook de randen bewerkt.
De bloem die ik gisteren liet zien heb ik er ook op verwerkt.

De vogel en de kooi zijn gemaakt met een stanz van Tim Holtz en de kooi heb ik met twee kleuren Paintdabber bewerkt en daarna nog iets met Rub`n Buff. De vogel heb ik met drie gemixte kleuren embossingpoeder bewerkt en zijn vleugel met zwarte embossingpoeder. de drie steentjes boven in de tag waren eerst oranje maar hier heb ik een druppel Alcohol Inkt overheen gedaan voor een bijpassend kleurtje.. Ga ik jullie een fijne dag wensen en probeer of ik vandaag is even wat blogs kan bezoeken want ik loop gruwelijk achter...Knuf Peet

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige Tag geworden Peet!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och, wat een mooie tag! En die bloem is ook prachtig. Wat een goed idee van jou om aluminium folie op een kaart te plakken. Marjanne had me het idee van de schalen van de Action aan de hand gedaan maar dit is natuurlijk ook supermakkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi peet
    dit ziet er prachtig uit met al die zachte kleuren!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Tag Petra.
    Echt super mooi.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie tag!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd leuk om reacties te leze, zowel positief als negatief...bedankt voor je bezoekje en wie weet..tot snel..Liefs Peet